Programy Do Przerabiania Gothica

Status
Zamknięty.

Wysoki93

Active Member
Dołączył
9.12.2006
Posty
666
Założyłem ten temat, ponieważ chciałbym wiedziec jakich programów używacie do przerabiania Gothica <_<
Programy obojętnie do jakiej wersji (Gothic + Gothic 2 + Gothic Noc Kruka + Gothic 3) [Mam wszystkie :) ]
Moglibyście podac nazwe programu z linkiem do niego i poradnikiem co i jak sie robi ??
Z góry wielkie THX :)

PS Zwłaszcza liczyłbym na poradniki do Spacera i Gothic NPC Maker (czy coś w tym stylu) :D
Jak nie chce wam tutaj pisac to możecie do mnie na e-mail wysłac :)
Może troche sporo wymagam, ale mam nadzieję, że ktoś mi pomoże.
 

ojciec redaktor

New Member
Dołączył
28.3.2006
Posty
15
o lol, poradnik do Gothic NPC Maker? xD To jest proste jak konstrukcja cepa, jak by tego było mało, w dołączonym pliku tekstowym jest opis co trza gdzie wpisać ^^

Co do edycji gothica to jest duże forum poświęcone tej tematyce:
http://www.themodders.org

tam jest tyle poradników i fachowców skorych do pomocy, że modding przestaje być tematem tabu i staje się dziecinnie prosty xD (no może przesadziłem ^^)
 

Wysoki93

Active Member
Dołączył
9.12.2006
Posty
666
Hej <Ojcze Redaktorze>, ale ja wiem jak zrobić NPCeta tylko nie wiem jak do tej gry wkleić B)
Czy trzeba innym programem go wkleić?? Czy można tylko wygenerować (tam jest taka opcja) i wkleić do jakiegoś folderu??
Bo tylko tego nie umiem B)


PS Ten post dotyczy tylko programu NPC Maker.
 

ojciec redaktor

New Member
Dołączył
28.3.2006
Posty
15
Pierwsze co to musisz miec Gothic Mod Development Kit (GMDK w skrócie; na WoG.de poszukaj). Generujesz skrypt NPC, zapisujesz w folderze scripts/content/npc pod obojętnie jaką nazwa byle było rozszerzenie *.d
Teraz szukasz plik startup.d i wklejasz tam tam linijkę
CODE
Wld_InsertNpc (INSTANCJA,"WAYPOINT");

INSTANCJA = GILDIA_ID_IMIE (np. STT_999_Mateusz)
waypoint to miejsce w którym pokazują się NPCepy, albo któremu przyporządkowane są rutyny, ale to wyzsza szkoła jazdy xD

wstawiając linijke
CODE
Wld_InsertNpc (STT_999_Mateusz"Oc1");

wstawisz kolesia przed bramę starego obozu, ale nie będzie dało się z nim gadać, i nie chodzi mi tu o brak dialogu., nawet zaznaczyć się go nie będzie dało, gdyż nie ma zdefiniowanej rutyny (ale możliwość dodawania rutyn ma najnowsza wersja programu)
dajesz np. TA_Stand i waypoint OC1, a czas od 00,00 do 23,59 i będzie sobie cały dzionek stał pod bramą w starym obozie.

A dialogi to już kompletnie inna sprawa :D

Zresztą na http://www.themodders.org wyjaśnią ci to lepiej niż ja
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom