Witam wszystkich.
To mój pierwszy post więc korzystam z okazji do pozdrowień.
Szukam informacji na temat zasad skonstruowania poziomów trudności w grze. Konkretnie chodzi mi o to czy jest to dokonywane poprzez np. zwiększenie ilości przeciwników, czy ich siły (odporności na ciosy), czy np dostępności artefaktów w skrzyniach i u NPC-ów. Mam wrażenie, że np. jest mniej bandytów na ścieżkach, co skutkuje mniejszą ilością możliwych do zdobycia punktów, a tym samym wolniejszym awansem i uzyskiwaniem punktów nauki.
To mój pierwszy post więc korzystam z okazji do pozdrowień.
Szukam informacji na temat zasad skonstruowania poziomów trudności w grze. Konkretnie chodzi mi o to czy jest to dokonywane poprzez np. zwiększenie ilości przeciwników, czy ich siły (odporności na ciosy), czy np dostępności artefaktów w skrzyniach i u NPC-ów. Mam wrażenie, że np. jest mniej bandytów na ścieżkach, co skutkuje mniejszą ilością możliwych do zdobycia punktów, a tym samym wolniejszym awansem i uzyskiwaniem punktów nauki.