Postać

Status
Zamknięty.

Fahrenheit

Pimpu?
Dołączył
2.9.2009
Posty
1342
Moja postać wygląda tak:
Najemnik
Statsy:
  • 11lvl
  • 60 siły
  • ponad 150 punktów życia
  • coś ponad 20 zręczności
  • 32% jednoręcznej
  • 10% dwuręcznej
  • po 10 % łuki i kusze
  • otwieranie zamków
  • większość umiejętności myśliwskich (tzn. wszystkie od Groma z dolinki)
  • ochrony: 50 broń, 50 strzały (ze zbroi), 3 ochrony przed ogniem i 13 przed magią
Wyposażenie:
  • Piracki kordelas (jednoręczny, wymagane 60 siły, do tego 65 obrażeń)
  • Kusza (ta zwykła od Attili, 45 obrażeń)
  • Średnia Zbroja Najemnika (lub Pancerz Wodnego Kręgu)
  • Amulet Szukającego Ognika
  • Pas Siły +5, ten od Xardasa
  • dwa pierścienie ochrony +3 (przed magią i ogniem)
I teraz zwracam się do was z pytaniem: co teraz robić? Jestem w drugim rozdziale, poszedłem do Jarkendaru, ale czuję się za słaby na tamtejsze potwory, na razie wykonałem kilka prostych questów dla magów (z ciałem Lance'a, znalazłem Williama) i teraz jestem u piratów. I pytam o to, czy raczej wrócić przypakować do Khorinis, czy zostać w Jarkendarze?
 

tomisakis

Whiskas
VIP
Dołączył
11.1.2009
Posty
1536
troszke w khorinis mozesz przypakowac lecz nie musisz ale powinieneś sobie poradzić.W Jarkendarze powyokuj pare zadań dla piratów niektóe są naprawde łatwe.Na bagna nie idź tam szans nie masz ale lepiej wykonaj questy w khorinis i idz do lasu na wilki i inne stwory.
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
Z tego co kojarze to w szkole doradzałem Ci żebyś wybrał sie do Jarkendaru ok. 15 lvl...teraz też to mówie;p A póki co wróć do Khorinis,pokręć sie po lasach i zabijaj to co dasz radę.Wykonaj zadania które masz teraz...i później idź do Jarkendaru;]
 

luke22

Member
Dołączył
28.11.2008
Posty
124
Zgodnie z radami poprzedników idź do Khorinis lub wspomóż się np. zwojami z trudniejszymi przeciwnikami. Level masz dobry do Jarkendaru tylko niepotrzebnie troche w te zdolności myśliwskie, nie są zbyt ważne, lepiej kuć miecze. Po drugie trochę za dużo siły a za mało %1h. Wbrew pozorom to się może trochę mścić. Możesz nauczyć się kuć u Benneta długi miecz magiczny, który wymaga tylko 40 siły a zadaje 60 obrażeń i daje 10% 1h. Po trzecie rób jak chcesz ale tak szczerze to po co ci ochrona przed ogniem i magią? Lepiej noś pierścienie siły lub ochrony przed bronią, albo jeszcze lepiej pierścień Morgana który daje 10% 1h, jeśli takowy posiadasz. To samo z amuletem. Noś amulet siły lub ochrony a ognika tylko jak potrzebujesz. Podsumowując idź poexpić w Khorinis oraz pakuj w broń 1h do 60 - 64% conajmniej, potem tabliczki, miecze magiczne lub zwykłe wykute i w drogę. Powodzenia
 
S

Solmyr

Guest
Cóż jarkendar przejść jest tródno więc wróć się do khorinis zrób wszystkie misje jakie tylko znajdziesz rozwalaj wrzystkie potwory jakie spotkasz powinieneś wtedy mieć jakoś 12lv i wróć się do jarkendaru jak przyłączysz się do piratów to bendziesz miał zbroje +55 przed bronią i jak sie nie mylę to 50 przed pociskami wtedy rozwalaj wszystko co spotkasz jakoś z 15lv ić do piratów i graj dalej około 23lv powinieneś skonczyć jarkendar i ić do Górniczej doliny odrazu rozwal wszystkich orków na przełęczy deszczem ognia
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom