Pomysł Na Moda

Tanner

Member
Dołączył
27.5.2007
Posty
85
Jakby ktoś z Was znałby dobrze język C++ to może zrobił by (oczywiście nie samemu) takiego moda gdzie my jesteśmy np. Cieniem w SO a z Khorinis przychodzi nowa osoba do Kolonii i tak krąży po obozie... Wtedy można by wymyśleć dalszą fabułę gry, że ten nowy gość staje się strażnikiem a my mu pozazdrościmy tego i wsczynamy bujkę w SO a wtedy nowy obóz atakuje stary gdzie zapanował pełny burdel.
No... troche zafantazjowałem ale coś w tym stylu mogło by wciągnąć graczy. Jak chcecie, tylko wolałbym żeby obeszło się bez warn'a ale wydaje mi sie, że w dobrym dziale to napisałem :p
 
V

Vergil

Guest
Ja chciałbym moda, w którym mielibyśmy imię. Działoby się to przed powstaniem Nowego Obozu i Obozu Bractwa. MOglibyśmy zostać Guru, przywódcą najemników lub Magnatem. Dla mnie to najlepszy pomysł. Same początki bariery :)
 

Zgrzytx

New Member
Dołączył
2.6.2007
Posty
25
ja bym chciał coś podobnego do pomysłu vergila tylko że my zbieramy ludzi z NO i SO i tworzymy "nowy" obóz... byłby taki np. na pustyni w drodze do obozu świrów albo zamiast obozu bandytów przy kanionie troli...
 

krzysiek_666

New Member
Dołączył
6.7.2007
Posty
3
Mój pomysł na moda dotyczy GII. Polegał by on na tym, że wcielamy się w przypadkowego paladyna, który przybył na Khorinis wraz z Lordem Hagenem na Esmeraldzie. Początkowo dostawali byśmy proste zlecenia od Hagena podczas, których od czasu do czasu napotykali byśmy Bezimiennego (który robi co do niego należy). Na końcu wraz z innymi paladynami ruszyli byśmy do Górniczej Doliny sprać orkom ich plugawe mordy. Chciałbym, aby taki mod wyszedł, gdyż nie zobaczyłem tego grając w GII a Hagen zapewniał, że jak tylko się uzbroją to ruszają na bitwę z orkami, a w rzeczywistości tylko stał (ale wy to wiecie)
 

Vedymin

New Member
Dołączył
8.8.2007
Posty
1
UWAGA UWAGA

Nowopowstała grupa o nazwie "Witchers" rozpoczyna prace nad "Wiedźminem" w wersji G2

Aha jeżeli lubisz Wiedźmina i chciałbyś nim grac w G2 NK to wpisz w konsoli marvina "insert fh"

Wyskoczy npc o obiecującej nazwie "Face Helper" i wystarczy z nim zagadac.

Wybierasz ulubioną teksturke głowy i gotowe. Głowa Geralta to jest chyba tekstura 52 albo gdzies w okolicach.Tak przynajmniej my wywnioskowaliśmy.


Jeżeli ktoś ma ochotę pomóc nam to prosze na maila:)
 

Kacperex

KacŚpioszek
Dołączył
26.10.2004
Posty
6508
CYTAT(Vedymin @ 08-08-2007, 20:31) [snapback]149875[/snapback]
UWAGA UWAGA

Nowopowstała grupa o nazwie "Witchers" rozpoczyna prace nad "Wiedźminem" w wersji G2

Aha jeżeli lubisz Wiedźmina i chciałbyś nim grac w G2 NK to wpisz w konsoli marvina "insert fh"

Wyskoczy npc o obiecującej nazwie "Face Helper" i wystarczy z nim zagadac.

Wybierasz ulubioną teksturke głowy i gotowe. Głowa Geralta to jest chyba tekstura 52 albo gdzies w okolicach.Tak przynajmniej my wywnioskowaliśmy.
Jeżeli ktoś ma ochotę pomóc nam to prosze na maila:)



Pomysł z wiedźminem fajny, aczkoliwek nie przepadam za mieszaniem gier .
Ciekawe co wyjdzie Witchersom z ich pracy.
Jesteś w tej grupie?
 

garond33

Member
Dołączył
29.9.2005
Posty
45
Ja myślałem nad czymś takim iż, powiększyć stary obóz o jeszcze jedne mury obronne. Jeden zaczynał by się przy jaskini kretoszczurów przy moście i biegł wzdłóż rzeki aż pod lasek koło ruin klasztoru. Omijał łukiem las i biegł do kolejnej rzeki, wzdłóż niej i do miejsca gdzie siedzi ten strażnik. Potem mórowana brama na drodze prowadzącej do wioski orków. Ostatni kawałek móru od zejścia do dolinki Cawalorna do jaskini kretoszczurów.
Wewnątrz znajdowały by się farmy na których przymusowo pracują wszyscy pojmani ludzie z nowego obozu, paru bandytów, kilku dawnych strażników króla oraz paru paladynów i jakiś wpływowy szaman orków. Wszystkiego pilnowali by ciężko zbrojni strażnicy i kilku cieni.
Moglibyśmy zostać szpiegami pracującymi dla Nowego Obozu. Staralibyśmy się wywołąć rebelie i uratować przez tajmy tunel wychodzący w jaskini obok jeziorka i posągu orka jak najwięcej ludzi. Puźniej w 5 rozdziale mogło by dojśc do bitwy pomiędzy ludźmi z NO a SO pomiędzy obozami myśliwch.
Jako członek SO moglibyśmy starać się wyciągnąć z pojmanych orków co ich przywudcy knują w swojej osadzie. Po zdobyciu kamienia ogniskującego razem z Diegiem schodzimy do lasu i na ścieżce spotykamy paru kopaczy uciekających do starej kopalni. Dowiadujemy się od nich że SO został zatakowany przez orków i ruszamy na pomoc obozowi. Docieramy na miejsce, wyżynamy orków i wchodzimy do jaskini przy drodze do osady orków. Tam poznajemy oblicze zdrajcy i zabijamy go. Zdrajca jednak był wpływowym człowiekiem i zostajemy wywaleni z obozu.
Jako członek bractwa staramy się pomóc i wyciągnąć jak najwięcej osób i przyjąć je do bractwa. Toczymy również wojne z paladynami którzy zamieszkują górską fortecę (tam gdzie w 2 jest kamienny smok)).
Dodatkowy obóz to stacjonujący w górskiej fortecy paladyni którzy chcą powstrzymać głoszenie prawd wiary obozu na bagnach oraz starają się strąciś Gomeza z jego tronu. Mury twierdzy paladynów rozpościerają się na całej wyżynie od mostu przy wodospadzie do drugiego wodospadu oraz niewielki fragment przy miejscu gdzie śpotykamy Gorna w 4 rozdziale 2. Strzegom oni też potężnego miecza - Gniew Innosa, oraz potężnej kuszy - Glorii Adanosa.
 

HoteK

Obywatel
Dołączył
24.8.2009
Posty
476
Jabym tam wolał żeby połączyć różne fakty z G1 G2 NK G3 np. smoki , jakieś nowe zbroje i fajną fabułę która by to wszystko jakoś skleiła . Bo fabuła to podstawa .
 
Dołączył
6.7.2009
Posty
30
według mnie to powinno wyglądać tak : łączymy wszystko z gothic I , II i III np zbroje bronie eliksiry . Załurzmy król robhar przybywa do khorinis z nami na pokładzie " Dumy Myrtany " . naszą postacią będzie paladyn Otis . Otis postanawia ukraść z klasztoru najpotężniejszą receptę eliksiru , ( Ariansa ) który daje na krótki czas kontrolę nad wszystkim . zostaje on jednak pojmany i skazany na pracę w kolonii . w swoich przygodach spotyka bezimiennego . stary obóz będzie o wiele większy . w fortecy kamiennej będą też paladyni , którzy zostali uwięzieni za barierą . nowy obóz będzie walczył z starym natomiast bractwo z paladynami , z fortecy . Otis należał by do starego obozu i sprzeciwiał by się gomezowi i krukowi . spotykał by często bezimiennego u xardasa a na końcu pomógłby bezimiennemu w pokonaniu śniącego
 

Hadler

Member
Dołączył
12.2.2010
Posty
199
Ja to chciałbym, aby powstał MOD, dzięki któremu moglibyśmy cofnąć się do czasów przed powstaniem bariery. Jesteśmy jednym z kopaczy, który haruje jak nikt inny, później jednak Rhobar II wysyła 13 magów, aby stworzyli barierę. Oczywiście nastąpi walka o władzę w Starym Obozie, później po wygranej walce zostajemy strażnikami i pilnujemy porządku w obozie. No i dzieją się najważniejsze wydarzenia: Xardas zaczyna bawić się czarną magią, wszyscy się niepokoją o jego przyzywane potwory. W końcu opuszcza Stary obóz. Znowu dzieją się ważne rzeczy: po pewnym czasie Lee ma już dosyć władzy Gomeza i wyrusza z grópką ludzi, aby założyć Nowy Obóz. Odkrywają Wolną Kopalnię. Niedługo potem Magowie Wody i Ognia sprzecają się, o to co robić dalej. Corristo nie chce nic zmieniać. Twierdzi, że dopóki nowe skrzynie rudy docierają do Khorinis, a z tamtąd do Myrtan, nie ma potrzeby nic zmieniać. Saturas nie zgadza się z nim i razem z pozostałymi Magami dołącza do Nowego Obozu. Dalej nasz kochany strażnik wykonuje swoje zadania, życie toczy się dalej. Jednakże po pewnym czasie Śniący przemawia do ludzi z koloni. Mag Ognia Haler (wiem, ze go nie było, ale Milten dołączył do Magów dopiero po strworzeniu bariery i muszę coś wymyślić) wyrzeka się starych Bogów i wraz z kilkoma innymi ludźmi słucha głosu Śniacego. Tak, tym Magiem jest Y'berion. W końcu nasze zadania przestają już być takie łatwe. Możemy zapomnieć o byciu szarym strażnikiem i dołączyć do NO (Nowego Obozu) lub BŚ (Bractwa Śniącego). Niezależnie od tego co wybierzemy będziemy mieli bardzo podobne zadanie. Odnaleźć Xardasa! Jednakże jeśli będziemy w BŚ lub NO trzeba go będzie przekonać do pomocy nam. Ale jeśli jesteśmy strażnikami w SO to trzeba go zabić. Zakończenie Moda będzie takie, że znajdziemy Xardasa i albo nie zgodzi się nam pomóc, przez co wrócimy do obozu i zostaniemy ukarani za nie wykonanie tak ważnego zadania (śmierć). Albo zginiemy w walce z nim.

Uff, wreszcie skończyłem :p
 

Silden

RPG'owiec
VIP
Dołączył
10.12.2008
Posty
1766
Muszę Cię zasmucić. :( Już powstaje taki mod. "Dzieje Khorinis" się nazywa. Co prawda nie wszystko jest tak jak mówisz ale i tak zapowiada się ciekawie. ;] Więcej znajdziesz na TM.
 

Hadler

Member
Dołączył
12.2.2010
Posty
199
No cóż, dzięki za info. Chętnie ściągnę, jak tylko wyjdzie :)
 
Do góry Bottom