Opis Gildii W Gothic 3

Status
Zamknięty.

szkeleton

Hmmmm
Członek Załogi
Dołączył
15.11.2008
Posty
8520
Gothic 3 obfituje w różne gildie ,lecz do jakiejkolwiek nie można się na stale przyłączyć jak to bywało w poprzednich częściach. Teraz liczy się reputacja czyli jak dana gildia o tobie myśli/czy ma do ciebie zaufanie/jak cie postrzega. Pragnę wam przedstawić charakterystykę danych gildii.

Najpierw udajmy się w część kraju obrośniętą bujną roślinnością oraz krystalicznymi wodami.

Pierwszą gildią z jaką się tam spotkamy są Buntownicy zwani również jako królewscy rebelianci lub samo rebelianci.
Są to rdzenni mieszkańcy części kontynentu zwanym Myrtaną która uważają za swój dom. Spotkac ich można w jaksiniach oraz opuszczonych kopalniach w których ukrywają się przed wrogiem. Co dzień żyją w strachu przed wykryciem ich obozu przez wroga. Jest to jedyna siła w Myrtania która stawia zacięty opór okupantowi .Buntownicy to w dużej mierze uwolnieni niewolnicy ,zwykli mieszkańcy miast oraz żołnierze króla Rhobara II z paladynami na czele. Posiadają solidnie wykonane pancerze które prawie niczym nie różnią sie od pancerzy najemników orków (o nich za chwilę) ,jedyną różnicą są kolory. Najemnicy - niebieski ,buntownicy - czerwony.
Buntownicy jakoż iż są znacznie słabsi od głównego wroga , orków, są bardzo zażarci oraz przebiegli jak mawiał Ilgar mistrz łucznictwa u buntowników
(...)W otwartej walce musielibyśmy przegrać, doskonale to wiemy. Właśnie dlatego kryjemy się w cieniu, gdy przez las idzie oddział orków i atakujemy szybko i z zaskoczenia, zabijając wrogów zanim zdołają dobyć broni. Nasz opór nie może osłabnąć, a nasze ataki dać orkom choć chwili spoczynku. Barbarzyńcy z północy nigdy się nie poddali i wygnali orków ze swych wiosek - czemu mielibyśmy być gorsi od nich? Wkrótce wypędzimy najeźdźców i powrócimy do naszych osad. (...).
Zakradają się do karawan by ich okraść co przybliża ich do wizerunku bandyty. Są wyznańcami Innosa dzięki któremu (jak myślą) wygrają w starciach z orkami a jego czcigodnymi wyznańcami sa byli magowie ognia .Ich życie nie różni się od zwykłego poza wyjątkami że : każdy dzień może być dla nich ostatni ,brak im żywności przy czym idzie brak sił do walk z dyktaturą orków.
Na czele wszystkich buntowników stoi król Rhobar II który grzecznie siedzi ukryty w stolicy Vengardzie.

Kolejną gildią jaką możemy spotkać są Najemnicy Orków którzy uważani są za zdrajców króla oraz często nazywani bandytami.
Sa to wynajęci przez orków ludzie którzy za brzęk obszernego mieszka są w stanie zrobić wszystko lecz większości są to niewolnicy którzy przysięgli służbę u orków w zamian za wolność. Są to nieliczni ludzie którzy zgadzają się z rządem orków wspierając działania wojenne w Myrtanie na korzyść orków często przez to uważani za zdrajców kraju. Zwykle osiedlają się w podbitych przez orków miastach sprawując w nim rządy lecz pod okiem orków. Są zbyt pewni swojego całkowitego zwycięstwa i przez większość czasu miewają takie zabawy jak bójki,kradzieże i podobne. Posiadają pancerze identyczne z pancerzami buntowników tylko ich kolorem jest niebieski. Czczą jednego boga ,nieładu i ciemności ,Beliara. On im daje siłę by walczyć w jego imię.Na czele najemników orków stoja 2 osoby : Kan (Faring) który również jest hersztem orków oraz Thorus (Trelis) który dowodzi wszystkimi najemnikami w Myrtanie.

Trzecią z kolei gildia którą spotkamy w Myrtanie są Gońcy Leśni zwani również jako druidzi oraz ludzie lasu.
Jest to neutralna strona konfliktu która w wojnie praktycznie nie brała udziału przez co została znienawidzona przez buntowników oraz najemników orków z samymi orkami na czele.
O samej gildii nie wiemy zbyt wiele lecz na pewno możemy nazwać ją najmniejszą gildią w Myrtanie. Sa ludem prowadzący koczowniczy tryb życia więc trudno ich znaleźć zwłaszcza w lesie. Jako jedyni posiadają zdolność przemiany w zwierzęta oraz są wytrawnymi myśliwymi na kontynencie. Posiadają szaty które nałożone są jedna na drugiej bardzo podobna do szaty koczowników z wyjątkiem koloru oraz głównego ubrania. Nie wdają się w żadne konflikty oraz otwarte bitwy z innymi. Nie posiadają głównego przywódcy ponieważ wyznają jednego boga - Adanosa. Każdej grupie przewodniczy jeden tzw "guru" czyli druid.

Kolejną kompatybilną frakcją w tejże serii są Orkowie którzy jak mniemając są nowymi władcami Myrtany.
Są to nazbyt inteligentne ,w odróżnieniu od ich "braci" w Khorinis ,stworzenia które podporządkowały się ludzi oraz pokonały armię króla za pomocą maga Xardasa. Sprawują rządy w każdym mieście w Myrtanie mając najemników orków jako "straż przyboczna". Są to umięśnione bestie dlatego przez większość czasu demonstrują swe muskuły unosząc kamienie młyńskie. Nie boją się konfliktu ze strony buntowników ,ponieważ uważają ich za "tchórzliwe morry". Wierzą w boga zniszczenia Beliara. Ich duchowymi wyznańcami są szamani którzy opanowali czarną magię Beliara. Hersztem orków jest Kan który sprawuje rządy w najwyższej twierdzy w Myrtanie ,w Faring.

Przenosząc się do gorących piasków Varantu przedstawię wam poszczególne frakcje

Pierwszą gildią są Koczownicy nazywani przez większość nomadami oraz ludźmi pustyni.
Nazywani są koczownikami skąd-zowąd prowadzą koczownicy tryb życia identycznie jak druidzi w Myrtanie.
Są to pierwsi mieszkańcy kontynentu czego sądzi historia (...)Na początku krainę te zamieszkiwali Koczownicy i Wieczny Wędrowiec wskazał im drogę. I Innos przemówił do Wiecznego Wędrowcy, odłóż swój kostur i w jego miejsce Innos dał Mu berło i Wieczny Wędrowiec stał się jego Sługą. I Innos obdarzył go częścią swej boskiej mocy aby mógł powstrzymać Beliara I mocą tą był ogień i miał nad nim władzę. Ale niektórzy spośród Koczowników nie podążyli za Innosem i lud Koczowników podzielił się na dwie części, Ci którzy podążyli za Innosem wznieśli wspaniałe świątynie i stali się ludem Varantu, a berło pozostało symbolem ich władzy.(...) Asasyni wyganiając ich w kraju postanowili poukrywać się w jaskiniach z duchowymi przywódcami magami wody z Saturasem na czele. Podobnie jak gońcy leśni nie wdawają się w konflikty zbrojne lecz nieliczni postanowili pójść drogą bandyty atakując asasynów. Posiadają ubrane na siebie szaty które chronią ich przed ciepłem oraz upałem. Oczekują człowieka który poprowadzi ich przez pustynie Varantu.....tym człowiekiem został Saturas który podążył z koczownikami drogą wiecznego wędrowca.

Drugą frakcją są Asasyni którzy znani są jako wytrawni łowcy niewolników.
Są to mieszkańcy Varantu którzy poszli za głosem Zubena budując cudowne miasta. Wygonili koczowników z Varantu. Są znani poniekąd z tego że są najbogatszymi ludźmi na całym kontynencie przez co więksość kupców to asasyni. Duchowymi przywódcami są czarni magowie którzy pobierają podatki od miast dla Zubena oraz nauczając ciemnej magii Beliara. Żją w otwartym konflikcie ze wszystkimi frakcjami lecz nie prowadzą bitew. Dlaczego? Jak to uznają kupcy (...)trup niczego nie kupi(...) .Są wyuczeni w walce obiema broniami oraz potrawią żyć w gorących warunkach pogodowych. Asasyni znani są z tego że posiadają najlepsze areny na kontynencie ,to własśie tam będziemy musieli stoczyć walki z najlepszymi by krok po kroku zdobyć tytuł najlepszego gladiatora. Zuben rezyduje w pałacu w Ishtar gdzie wstęp mają tylko przyjaciele asasynów.

Przenosząc się do mroźnych gór Nordmaru poznamy wyłącznie jedną gildie jaką są Normadowie zwani również jako barbarzyńcy. Są to jedyni rdzenni mieszkańcy skutej lodem pustyni w której toczą zażarty bój z orkami o terytorium. Nordmarzy są nazywani barbarzyńcami nie z byle powodu. Są to najlepsi wojownicy na kontynencie którzy cierpią jedyną radość z polowania na orków. W nordmarze istnieją podziały na klany które dzielą się na :
Klan Ognia w którym są najlepsi wojownicy od łowców orków po barbarzyńców.
Klan Wilka w którym mieszkają najlepsi myśliwi na kontynencie polując na wszystko od wilków na orkach kończąc.
Klan Młota jest to stowarzyszenie w którym znajdują się najlepsi kowale w kraju z unikalnym piecem w wulkanie do wyrobu najlepszych broni.

Na tym kończy się nasza podróż po kontynencie od zimnych gór Nordmaru ,po zarośnięta bujną roślinnością Myrtane a na pustyni Varantu kończąc.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom