Nowy Community Manager W Deep Silver

Electric Dragon

Majster
Weteran
Dołączył
22.8.2009
Posty
4209
Kilka dni tego na niemieckim portalu World of Risen nowy CM Deep Silver oznajmił rozpoczęcie swojej pracy miłym przywitaniem z fanami. Pozwolę sobie zamieścić tłumaczenie tego powitania poniżej:


Cześć społeczności,
Nazywam się Steve, mam 26 lat oraz jestem nowym międzynarodowym Community Managerem. Od teraz jestem częścią Community-Team oraz do Waszej dyspozycji.

Całym sercem jestem graczem. W gry video gram od około 22 lat. Począwszy od pierwszych GameBoy'ów i Commodore 64 aż do sprzętu obecnej generacji. Zagrałem przynajmniej na każdym systemie.

Moimi ulubionymi grami są Mass Effect 1 & 2, gry z serii Assassins Creed, czasami Zelda -Ocarina, WoW, SW Knights of the old Republic, Risen, Sacred, Diablo 2, Madden, PES, Rockband

Jeśli nie mam w co grać lubię słuchać rockowej muzyki, jak na przykład Blink 182, Green Day or Angels i Airwaves itp albo oglądać filmy jak Gwiezdne Wojny, Szklana Pułapka, Batman: Mroczny Rycerz, albo programy rozrywkowe np. 'Jak spotkałem Twoją matkę' 'Scrubs' Dr. House, Teoria wielkiego wybuchu. Dlatego więc możecie się ze mną skontaktować przez różne tematy off-topicowe.

Jestem naprawdę otwarty na kontakty z Wami, i życzę nam wszystkim czasu pełnego zabawy, którą ma nam do zaoferowania.


Steve
International Community Manager
Deep Silver

Przyznacie, że jest to jak na razie pierwsze tak osobiste powitanie od nowego Community Managera. Porównując do odpowiednika z JoWooD, wydaje się, że Steve jest sympatycznym gościem. Cóż, miejmy nadzieję, że udowodni to nam dając materiały o Risen 2
 

Electric Dragon

Majster
Weteran
Dołączył
22.8.2009
Posty
4209
Aktualizacja danych:

Widocznie nowy International Community Manager nie wytrzymał nacisku i presji. Dowiedzieliśmy się, że po około miesiącu pracy złożył rezygnację ze stanowiska. W tej chwili w Deep Silver trwa reorganizacja na tym stanowisku, a na kolejnego CMa musimy trochę poczekać.