[News] Świeże spojrzenie na Arcania: Gothic 4

Kacperex

KacŚpioszek
Dołączył
26.10.2004
Posty
6508
Od targów E3 minęło już kilka dni. Tym samym w sieci pojawiają się pierwsze zapowiedzi Arcania: Gothic 4 skupiające się na tym co DreamCatcher pokazało w Los Angeles. Jednym z serwisów, które już zaserwowały garść nowych informacji jest gamebanshee.com.W grze pojawi się sześć swoistych grup - rybacy z Feschyr, Traperzy z okolic karczmy Pod Ścięta Dziewicą, oraz miasta - Tooshoo, Stewark, Setariff i Thorniara. Ludzi w każdej z frakcji, oprócz podobnego wyposażenia, łączą wspólne przekonania. Poruszanie się po świecie, jak już wiadomo od dawna, jest wspomagane przez minimapę oraz inne udogodnienie, które gracz będzie mógł jednak wyłączyć. Brak jest jakichkolwiek wczytywań obszarów świata podczas gry, z wyjątkiem przemieszczania się między wyspami. Otwarty świat Arcania: Gothic 4 będzie tak na prawdę poniekąd ograniczony. Oznacza to ni mniej ni więcej, że kolejne obszary wysp będą odblokowywane dopiero po ukończeniu odpowiednich zadań.Tereny, które były dostępne podczas pokazów na targach okazały się ciekawymi, głównie za sprawą różnorodności fauny i flory. Na uwagę zasługują również dynamiczne efekty pogodowe, które przykuwały uwagę obserwatorów.

Wyświetl pełny artykuł
 

Hadler

Member
Dołączył
12.2.2010
Posty
199
Bardzo ciekawy news, mam nadzieje, że te wyspy nie będą tak duze jak Myrthana, Varant i Nordmar razem wzięte. Ale chyba nie popełnia tego samego błędu ;] Największy minus, to te obszary, które trzeba odblokować przechodząc dalej grę. Mam nadzieję, że te obszary to po prostu coś w stylu miast lub jakieś tajemne przejscia, a nie niewidzialna sciana, która blokuje przejście dalej ;/ ... No cóż, czekam na kolejne newsy.

Pozdrawiam, Hadler :)
 
Do góry Bottom