- Dołączył
- 15.9.2004
- Posty
- 1186
Więc kilka słów o Neuroshimie. Jest to polski system RPG ,akcja toczy się w około 2050 roku na terenie Stanów Zjednoczonych... .Wbrew pozorom nie jest to jednak futurystyczny świat w którym rozwój techniki pędzi do przodu jak szalony. To nie Star Trek... .Neuroshima to Świat zniszczony wojną nuklearną. Człowiek budzi się w nowym świecie a świat stara się go przekonać że w nowej rzeczywistości nie ma miejsca dla ludzi... .Jest wojna... .Na północy resztka ludzkości ściera się z Molochem. Miastem maszyn, olbrzymem który sięga po kolejne ziemie... Moloch zajoł już piątą część stanów i prze do przodu. Armia maszyn zwala się na obrońców i zazwyczaj wygrywa... Na południu ludzie mają nieco lżej. Tu nie ma molocha są tylko ponuklearne choróbska i gangerzy. Gangi motocyklistów którzy tylko ćpają i bawią się kosztem innych... .Wokół żyją zmutowane zwierzęta i zmutowani ludzie... .Nie jest łatwo. Trzeba walczyć.
Naturalnie fabuła Neuroshimy nie jest aż tak płytka jak to co wam tu podaje. Przybliżam wam tylko ogół systemu.
Więc gra/grał ktoś?? Jakie klasy i jakie pochodzenia obieraliście??
Ja aktualnie gram nową postacią:
Imię:Chrno
Profesja:Medyk
Cecha z profesji:Gwarancja bezpieczeństwa
Pochodzenie: Vegas
Cecha z pochodzenia: Fart
Choroba:Zawroty głowy
Zręczność:16
Percepcja:10
Charakter:10
Spryt:16
Budowa:18
Sztuczka:Immunitet
Ekwipunek: Na razie tylko M1 Garant i 8 sztuk amunicji 7,62mm xD
Pozdro...
Naturalnie fabuła Neuroshimy nie jest aż tak płytka jak to co wam tu podaje. Przybliżam wam tylko ogół systemu.
Więc gra/grał ktoś?? Jakie klasy i jakie pochodzenia obieraliście??
Ja aktualnie gram nową postacią:
Imię:Chrno
Profesja:Medyk
Cecha z profesji:Gwarancja bezpieczeństwa
Pochodzenie: Vegas
Cecha z pochodzenia: Fart
Choroba:Zawroty głowy
Zręczność:16
Percepcja:10
Charakter:10
Spryt:16
Budowa:18
Sztuczka:Immunitet
Ekwipunek: Na razie tylko M1 Garant i 8 sztuk amunicji 7,62mm xD
Pozdro...