Muzyka Na Słuchawkach Dousznych

Status
Zamknięty.

Bury_Zenek

Rycerz Wody
Dołączył
10.2.2009
Posty
856
Witam, mam pewien problem z moimi słuchawkami dousznymi - standardowe dołączane do telefonów firmy nokia. Słuchawki
ten błąd występuje także na niektórych sprawdzanych przeze mnie słuchawkach dousznych.
otóż słuchając muzyki z telefonu poprzez wspomniane wcześniej słuchawki muzyka bardzo dobrze się sprawuje, do czasu... aż nadejdzie pewna płyta o tytle "Ego Team - mixtape 2010" (a konkretnie niektóre piosenki o tytułach: "Mały Raj", "Jesień", "Na Luzie", "Nibylandia", "Rytmy", "Selekta", "Super Nowa", "Ten Dzień", "Zdychająca Latarnia", "Wiosna", "Wyprzedaż"). Dźwięk podczas słuchania tych kawałków jest złej jakości np. nie słychać tekstu, czasem słychać jedno słowo głośniej drugie cicho, trzeciego nie ma, bit nie posiada pewnych składników, itd.
Wydaje mi się że do wykonania tych piosenek zostały użyte zbyt dobre programy czy coś. (nie znam się na takich rzeczach :D) Na zwykłych słuchawkach nausznych dźwięk działa normalnie, na głośniku w telefonie także. podpinając te słuchawki douszne do komputera działają identycznie. co ciekawe gdy moje słuchawki nauszne (w których te piosenki brzmiały dobrze) się zepsuły, tak że jedna słuchawka działa, druga nie - w działającej słuchawce dźwięk z tych kawałków brzmi tak jak w słuchawkach dousznych czyli źle.
Włączając w odtwarzaczu muzyki telefonu "Dźwięk stero" dźwięk się poprawia, jednak niewiele lepiej.
Moje pytanie brzmi, czy da się to jakoś naprawić, lub czy znacie jakieś słuchawki douszne w których te dźwięki działają poprawnie?
Jeżeli macie jakieś słuchawki douszne dobrej jakości czy moglibyście sprawdzić czy te piosenki działają na nich poprawnie? jeśli tak, pewnie kupiłbym gdzieś takie, tylko muszą mieć wyjście micro/mini jack.
 

Bojan

Spirit Crusher
Weteran
Dołączył
12.1.2008
Posty
2680