Moje Grafiki 3d

Arminas

Wybraniec Adonix'a
Dołączył
2.6.2007
Posty
994
Hm... Chyba już pół roku robię tą graficzkę - nie wiem czy jest wspaniała czy co, ale mi się podoba :). Wydaje mi się że moją mocną stroną są małe domki jednoosobowe (w tej galerii na razie nie ma). A najgorsza? Teksturowanie... To jest straaasznie trudne :p

Galeria
http://arminas.web-album.org/

Proszę o komentarze tu i oceny w albumie :D

Edit: Dodałem nowego rendera
 

abi

Witch numero Uno
Członek Załogi
Dołączył
22.11.2008
Posty
8869
ja się przyznam że kompletnie się na tym nie znam :p tzn mam na myśli wykonywanie grafiki - więc trudno mi się temacie wypowiedzieć. wyglada dobrze :) ale mi najbardziej się podobało to 'drzewko' w doniczce
 

daria

Szejn
Weteran
Dołączył
3.3.2007
Posty
1525
Nie znam się za bardzo, ale sprawia duże wrażenie ;)
Nie wiem, czy jak na taki czas zabawy z tym jesteś dobry czy co, bo jak już mówiłam - nie znam się.
Acz wszystko mi się podoba, wygląda to świetnie...
Powiedz mi, to się tworzy wszystko od podstaw? Kompletnie z niczego?
W ogóle nie potrafię tego pojąć. Kiedyś myślałam, że to cholernie trudne i, że takiego czegoś się na co dzień nie robi ;) A tu proszę, już kilku userów mi to pokazuje i okazuje się, że to całkiem coś normalnego i fajnego.
 

Arminas

Wybraniec Adonix'a
Dołączył
2.6.2007
Posty
994
Siedzę w tym pół roku. Na początku natłok tych przycisku, nie wiadomo za co się złapać itd - ja chodzę na specjalne zajęcia z grafiki, ale widziałem na Youtube dużo filmików które pozwolą program zrozumieć. Czy to trzeba robić od podstaw? No program daje ci elementy podstawowe takie jak kółka, kwadraciki itd, daje ci też narzędzia dzięki którym można np w kółku "wywiercić" otwór. Możesz np. stworzyć wielką wieżę z jednego boxa, po czym ją pochylić, "pogrubić" co tylko chcesz.

Ogólnie wszystko opiera się na modyfikowaniu tego co ci dał program.