Misje - Myrtana

Status
Zamknięty.

Rangiz

Weteran
Weteran
Redakcja
Dołączył
13.11.2007
Posty
4946
[SIZE=24pt]Ardea[/SIZE]

ardea1gp2.png


[SIZE=10pt]Przepędź orków z Ardei![/SIZE]
Zleceniodawca: Brak
Musisz zabić większość orków w mieście, by ci uciekli z niego. Pomogą ci w tym twoi przyjaciele i mieszkańcy.
Doświadczenie: 500
Reputacja u Buntowników: +2

[SIZE=10pt]Porozmawiaj z przywódcą buntowników.[/SIZE]
Zleceniodawca: Hamlar
Hamlar pragnie, byś poinformował przywódcę buntowników w Reddock ? Javiera ? o oswobodzeniu Ardei. Do obozu buntowników może cię zaprowadzić Gorn.
Doświadczenie: 1000
Reputacja u Buntowników: +1
[SIZE=10pt]
Gorn prowadzi cię do obozu rebeliantów.
[/SIZE]
Zleceniodawca: Gorn
Gorn może cię zaprowadzić do Reddock. Przedtem musisz udać się do Lestera. Wyjdź bramą z miasta i skręć w lewo. Idź ścieszką aż znajdziesz go. Dowiesz się od niego, że piraci ukradli wasz cały dobytek. Poinformuj o tym Diega. Po wszystkim Gorn będzie skłonny towarzyszyć ci w drodze do buntowników.
Doświadczenie: 250
Reputacja u Buntowników: +1

[SIZE=10pt]Jack i szczury okrętowe.
[/SIZE]
Zleceniodawca: Jack
Jack, właściciel latarni na południe od Ardei, boi się, że bandyci chcą mu poderżnąć gardło. Prosi cię o zabicie ich. Znajdują się na północny - wschód od latarni. Po wykonaniu zadania wróć do zleceniodawcy po nagrodę.
Doświadczenie: 500
Nagroda: 50 sztuk złotych monet

[SIZE=10pt]Zabij płochliwe jelenie.

[/SIZE]
Zleceniodawca: Chris
Możesz go znaleźć w kamiennym kręgu, na drodze między Vengradem a Ardeą. W zamian za mięso z 5 płochliwych jeleni, które są na północny wschód od niego, nauczy cię polowania.
Doświadczenie: 250
Zdolności myśliwskie: +1
Nagroda: Nauka polowania u Chrisa


[SIZE=24pt]Reddock [/SIZE]


nemora1uc2.png


[SIZE=10pt]Zabij agresywne dziki[/SIZE]
Zleceniodawca: Brenton - drwal w Reddock
Agresywne dziki wypędziły Brentona i innych drwali z obozu w lesie. Zleca ci zabicie drapieżników. By dojść do obozu drwali wyjdź schodami i skręć w lewo w las. Na miejscu spotkasz 4 bestie. Po ich pokonaniu wróć do zleceniodawcy po nagrodę.
Doświadczenie: 500
Zdolności myśliwskie: +1
Nagroda: 30 złotych monet
Reputacja w Reddock: 10

[SIZE=10pt]Pokonaj Coppera na arenie
[/SIZE]
Zleceniodawca: Copper - buntownik w Reddock
Porozmawiaj z Copperem o walce na arenie. Gdy się zgodzisz na pojedynek, idź za nim i pokonaj go w walce na wyznaczonym terenie.
Doświadczenie: 250
Siła: +1
Nagroda: Copper może ci towarzyszyć.

[SIZE=10pt]Oczyść południowe jaskinie Reddock[/SIZE]
Zleceniodawca: Joey - strażnik wejścia do jaskini w Reddock
Joey pilnuje wejścia do jaskini, by mieszkająca tam bestie nie przedostały się do obozu buntowników. Zaproponuj mu oczyszczenie jej. Spotkasz w niej 4 gobliny jaskiniowe, sporo jaszczurów i pełzacza. Po ich zabiciu wróć do zleceniodawcy po nagrodę.
Doświadczenie: 750
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Reddock: 20
Nagroda: 500 sztuk złota

[SIZE=10pt]Pokonaj Joeya na arenie[/SIZE]
Zleceniodawca: Joey - strażnik wejścia do jaskini w Reddock
Zaproponuj mu walkę na arenie. Po jego zgodzie udaj się na wyznaczone miejsce i pokonaj go. Po wszystkim wróć do niego po nagrodę.
Doświadczenie: 500
Siła: +1
Reputacja w Reddock: 10
Nagroda: 1 Mikstura Lecznicza

[SIZE=10pt]Pokonaj w pojedynku Toporka[/SIZE]
Zleceniodawca: Toporek - dowódca orków na farmie
Wyzwij toporka na pojedynek. Po pokonaniu go będziesz mógł wybrać nagrodę.
Doświadczenie: 500
Siła: +1
Nagroda: Niewolnik Kliff lub 500 sztuk złota

[SIZE=10pt]Pozbądź się patrolu orków stacjonującego na farmie[/SIZE]
Zleceniodawca: Gelford - buntownik w Reddock
Gelforda niepokoją patrole orków, które wkrótce mogą odkryć Reddock. Zleca ci ich zlikwidowanie. Jeden z nich znajduje się na farmie, na południowy ? zachód on obozu buntowników. Udaj się na miejsce i zabij wszystkich tam stacjonujących orków. Zgłoś się do zleceniodawcy po nagrodę.
Doświadczenie: 750
Reputacja u buntowników: +1
Nagroda: 500 sztuk złota
[SIZE=10pt]
Wybij orkowy patrol kursujący między Reddcok, a Ardeą
[/SIZE]
Zleceniodawca: Gelford - buntownik w Reddock
Gelforda niepokoją patrole orków, które wkrótce mogą odkryć Reddock. Zleca ci ich zlikwidowanie. Jeden z nich znajduje się obok drogi z Ardei do Montery (według kierunkowskazu na skrzyżowaniu przy Ardei). Zabij członków tego patrolu i wróć do zleceniodawcy po nagrodę.
Doświadczenie: 750
Reputacja u buntowników: +1
Nagroda: 500 sztuk złota

[SIZE=10pt]W Reddock potrzebują kowala[/SIZE]
Zleceniodawca: Javier - przywódca buntowników w Reddock
Buntownikom w Reddock jest potrzebny kowal, gdyż braknie im broni. Jedynym kowalem w okolicy jest kliff, niewolnik orków na farmie. Po uwolnieniu go powiedz mu, że jest potrzebny w Reddock.
Doświadczenie: 750
Kowalstwo: +1
Reputacja w Reddock: 10

[SIZE=10pt]Zabierz Kliffa Javiera, przywódcy w Reddock[/SIZE]
Zleceniodawca: Kliff - niewolnik orków na farmie
Zaprowadź kliffa do Javiera i poinformuj przywódcę Reddock o przybyciu kowala. Potem udaj się do Kliffa po nagrodę.
Doświadczenie: 750
Reputacja w Reddock: 10
Nagroda: 300 sztuk złota. Możliwość nauki kowalstwa u Kliffa.

[SIZE=10pt]Uwolnij Kliffa[/SIZE]
Zleceniodawca: Kliff - niewolnik orków na farmie
Kliff prosi cię o uwolnienie go z jarzma orków. Uwolnić go możesz po pokonaniu Toporka lub po wybiciu wszystkich orków. Wtedy jednak zadanie nie będzie uznane za wykonane.
Doświadczenie: 500
Reputacja w Reddock: 10

[SIZE=10pt]Daj Sebastianowi, Magowi Ognia, rośliny lecznicze[/SIZE]
Zleceniodawca: Sebastian - Mag Ognia w Reddock
Jeżeli chcesz nauczyć się alchemii u Sebastiana musisz mu dostarczyć 10 rośli, zwanych zielem leczniczym. Rośnie ich dużo dookoła obozu. Po ich zdobyciu przynieś je magowi.
Doświadczenie: 250
Alchemia: +1
Reputacja w Reddock: 10
Nagroda: Możliwość nauki Alchemii i Prastarej Magii u Sebastiana.

[SIZE=10pt]Broń dla buntowników w Reddock

[/SIZE]
Zleceniodawca: Norris - buntownik w Reddock
Buntownikom potrzebna jest broń. Norris prosi cię o zdobycie 5 paczek z bronią. 3 znajdziesz na farmie, obok tronu toporka, 2 znajdziesz w obozie wędrującego patrolu orków. Po ich zdobyciu przynieś je zleceniodawcy i odbierz nagrodę.
Doświadczenie: 500
Reputacja w Reddock: 10
Reputacja u Buntowników: 1
Nagroda: 300 sztuk złota. Możliwość nauki wali u Norrisa.
[SIZE=10pt]
Znajdź buntownicze podziemie w Cape Dun
[/SIZE]
Zleceniodawca: Javier - przywódca buntowników w Reddock
Javier zdradza ci, że w Cape Dun działa buntownicze podziemie lecz nie chce ci wyjawić imienia konspiratora. By odnaleźć tajemniczego buntownika, udaj się do Cape Dun i porozmawiaj z Philem ? niewolnikiem przerzucającym świński gnój. W czasie rozmowy wyjawi ci kim jest...
Doświadczenie: 500
Reputacja u Buntowników: +2
Reputacja w Reddock: +10
[SIZE=10pt]
Zniszcz obóz buntowników, Reddock.
[/SIZE]
Zleceniodawca: Uruk - przywódca orków w Cape Dun
W rozmowie z Urukiem proponujesz mu zniszczenie Reddock. Przywódca orków w Cape Dun przystaje na to. Udaj się do obozu buntowników i zacznij rozróbę. Gdy buntownicy zorientują się, że są na przegranej pozycji uciekną. Potem zgłoś się do Uruka po wynagrodzenie.
Doświadczenie: 2500
Nagroda: 2000 sztuk złota
Reputacja u Orków: +7


[SIZE=24pt]Cape Dun[/SIZE]


capedun1hc7.png


[SIZE=10pt]Ekwipunek schwytanego paladyna
[/SIZE]
Zleceniodawca: Gamal - Jeden z Asasynów w Cape Dun
Asasyn Gamal sprzedał ogniskujący puchar schwytanego paladyna, Urkrassowi ? orku pilnującego magazynu. Możesz go odkupić od ów orka za 100 sztuk złota.
Doświadczenie: 100
Reputacja u Buntowników: +1
[SIZE=10pt]
Wykradnij 3 złote kielichy z magazynu Urkrassa
[/SIZE]
Zleceniodawca: Seruk - najemnik orków w Cape Dun
Seruk chce sprawdzić, czy nadajesz się na złodzieja. W tym celu zleca ci kradzież 3 złotych kielichów z magazynu Urkrassa. Kielichy zbieraj z ziemi wtedy, gdy ork jest odwrócony do ciebie plecami. W przeciwnym razie zostaniesz przyłapany na gorącym uczynku.
Doświadczenie: 1000
Kradzież: +1
Nagroda: Możliwość nauki kradzieży u Seruka.

[SIZE=10pt]Zioła lecznicze dla alchemika.[/SIZE]
Zleceniodawca: Esiel
Esiel potrzebuje 12 ziół leczniczych. Znajdziesz je w gaiku naprzeciw areny.
Doświadczenie: 250
Alchemia: +1
Nagroda: Możliwość nauki alchemii i kupna mikstur u Esiela.
Reputacja w Cape Dun: +10

[SIZE=10pt]
Kwatermistrz z Cape Dun chce mikstur leczniczych
[/SIZE]
Zleceniodawca: Deckard - kwatermistrz w Cape Dun.
Deckard potrzebuje 3 mikstur leczniczych. 2 możesz je kupić u Esiela.
Doświadczenie: 500
Nagroda: Możliwość kupna wyposażenia u Deckarda.
Reputacja w Cape Dun: +10

[SIZE=10pt]Pokonaj Fadiego na arenie.[/SIZE]
Zleceniodawca: Arokkh - nadzorca areny.
Pokonaj Fadiego na arenie.
Doświadczenie: 1000
Siła: +1
Reputacja w Cape Dun: +10
[SIZE=10pt]
Pokonaj Darmorka na arenie
[/SIZE]
Zleceniodawca: Arokkh - nadzorca areny.
Pokonaj Darmorka na arenie. Potem zgłoś się do Arokkha po nagrodę.
Doświadczenie: 1250
Siła: +1
Reputacja w Cape Dun: + 10
Nagroda: Szeroki miecz

[SIZE=10pt]Cyrus potrzebuje wódy[/SIZE]
Zleceniodawca: Cyrus - Najemnik w Cape Dun.
Cyrus potrzebuje wódki w wiadomych celach. Musisz mu ją dostarczyć.
Doświadczenie: 500
Reputacja w Cape Dun: +10
[SIZE=10pt]
Plaga bandytów na wybrzeżu.
[/SIZE]
Zleceniodawca: Cyrus - Najemnik w Cape Dun.
Cyrus ma ochotę rozprawić się z bandą Ortegi, która przebywa w jaskini pod drogą z Cape Dun do Aredei (według znaków). Udaj się tam z nim i zabij Ortegę.
Doświadczenie: 1000
Reputacja u Orków: +1
Reputacja w Cape Dun: +10

[SIZE=10pt]Dostarcz Urkrassowi jego towary.[/SIZE]
Zleceniodawca: Urkrass - ork pilnujący magazynu.
Urkrass rozkazuje ci zabrać jego 3 skrzynie bandytom, którzy znajdują się na wybrzeżu między Cape Dun a Ardeą. Po rozprawieniu się z nimi zanieś owe skrzynie do zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 100 sztuk złota.
Reputacja w Cape Dun: +15

[SIZE=10pt]Paczki z bronią dla Phila[/SIZE]
Zleceniodawca: Phil - niewolnik przerzucający świński gnój.
Phil potrzebuje 3 paczek broni by skutecznie przeciwstawić się orkom w Cape Dun. Znajdziesz je w obozowisku bandytów na wybrzeżu między Cape Dun, a Ardeą. Dostarcz je mu.
Doświadczenie: 500
Nagroda: 200 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1

[SIZE=10pt]Pomóż Harekowi w ucieczce!

[/SIZE]
Zleceniodawca: Harek - zbiegły niewolnik.
By znaleźć Hareka wyjdź z Cape Dun i skręć w lewo. Poprosi cię, byś go nie oddawał w Ręce Gamal - Asasyna handlującego niewolnikami - lecz mu pomógł przedostać się do Jensa ? myśliwego przebywającego w chatce w pobliżu Cape Dun. Gdy zaprowadzisz Hareka do Jensa, poinformuj myśliwego o tym, że przyprowadziłeś mu gościa.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: Możliwość nauki Akrobatyki u Hareka i 3 mikstury lecznicze.
Reputacja u Buntowników: +1

[SIZE=10pt]Zabierz niewolnika Hareka z powrotem do Gamala

[/SIZE]
Zleceniodawca: Gamal - Asasyn w Cape Dun.
Gamalowi uciekł niewolnik, który miał pracować dla orków. Prosi cię on o ty, byś go odnalazł i przyprowadził do niego. By znaleźć Hareka wyjdź z Cape Dun i skręć w lewo. Niewolnik będzie się starał cię przekonać byś mu pomógł. Nie daj się jednak mu omamić i zaprowadź go do zleceniodawcy.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 100 sztuk złota
Reputacja u Asasynów: +1

[SIZE=10pt]Zabij głodne wilki grasujące w okolicy Cape Dun.[/SIZE]
Zleceniodawca: Bufford - dowódca najemników w Cape Dun.
Bufford zleca ci zbicie wygłodniałych wilków, które pożerają niewolników. Kilka wilków znajdziesz wychodząc z Cape Dun i skręcając w lewo. Reszta z nich znajduje się w okolicy chaty myśliwego Jensa. Po wykonaniu zadania wróc do zleceniodawcy po nagrodę.
Doświadczenie: 500
Nagroda: 300 sztuk złota.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Cape Dun: +15
[SIZE=10pt]
Skóry dla myśliwego Jensa
[/SIZE]
Zleceniodawca: Jens - myśliwy w przebywający w chacie w pobliżu Cape Dun.
Jens chce byś mu dostarczył 10 wilczych skór. Znajdziesz je w Cape Dun. Są porozrzucane po całym mieście.
Doświadczenie: 500
Nagroda: Możliwość nauki polowania u Jensa.
Reputacja w Cape Dun: +10
[SIZE=10pt]
Zniszcz buntownicze podziemie w Cape Dun
[/SIZE]
Zleceniodawca: Uruk - przywódca orków w Cape Dun
W czasie rozmowy z tobą, Uruk zleca ci zabicie przywódcy podziemia buntowniczego w mieście. By wypelnić to zadanie wystarczy zabić Phila ? niewolnika w Cape Dun. Po wykonaniu zadania porzmawiaj z Urukiem. Wyslę cię on po nagrodę do Urkrassa.
Doświadczenie: 2500
Nagroda: 250 sztuk złota i 2 mikstury lecznicze.
Reputacja u orków: +2
[SIZE=10pt]
Oswobodź Cape Dun!
[/SIZE]
Zleceniodawca: Wenzel - paladyn przetrzymywany w latarni w Cape Dun.
W rozmowie z Wenzlem, proponujesz mu rozpoczęcie rewolucji w mieście. Ten przystaje na to. Razem wyruszacie na bój z orkami i ich najemnikami. Po zabicu wystarczającej liczby wrogów, miasto zostaje oswobodzone.
Doświadczenie: 5000
Reputacja u Buntowników: +5
[SIZE=10pt]
Porządki Wenzela
[/SIZE]
Zleceniodawca: Wenzel - paladyn przetrzymywany w latarni w Cape Dun.
Podążaj za Wenzelem aż do bramy miasta. Gdy dotrzecie na miejsce porozmawiaj z nim.
Doświadczenie: 750
Reputacja u Buntowników: +1
[SIZE=10pt]
Zaginiony miecz Wenzela
[/SIZE]
Zleceniodawca: Wenzel - paladyn przetrzymywany w latarni w Cape Dun.
Wenzel zgubił miecz. Prosi cię, byś go odnalazł i zwrócił mu go. Miecz znajdziesz w jaskini, która znajduje się na skrzyżowaniu drogi wychodzącej z południowej bramy Montery. Po zdobyciu broni, odnieś ją właścicielowi.
Doświadczenie: 500
Nagroda: 1000 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1


[SIZE=24pt]Montera
[/SIZE]


montera1wu1.png

[SIZE=10pt]
Znajdź i zabij agresywne wilki.

[/SIZE]
Zleceniodawca: Dennis - nadzorca zagrody koło Montery.
Krowy na farmie Dennisa co noc stają się łupem głodnych wilków. Prosi cię on, byś je zabił. Wilki (jest ich 8) przebywają w jaskini, która znajduje się na skrzyżowaniu drogi wychodzącej z południowej bramy Montery. Po wszystkim wróć do Dennisa po nagrodę.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 500 sztuk złota.
Reputacja w Monterze: +4

[SIZE=10pt]Nowa zmiana w obozie niewolników.
[/SIZE]
Zleceniodawca: Bradley - Nadzorca niewolników.
Bradley jest wykończony swoją pracą. Chce byś wymienił kilku zmęczonych niewolników pracujących w wykopaliskach w mieście, na wypoczętych niewolników przebywając na mlecznej farmie. Osko i Bengerd są odpowiednimi kandydatami na odpoczynek na formie. Wyślij jednego i drugiego na zasłużony odpoczynek. W rozmowie z Osko, wypytaj go o Bradley?a. Potem wróć do zleceniodawcy i poinformuj go o wypełnieniu zadania.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 50 sztuk złota
Reputacja w Monterze: +4

[SIZE=10pt]Powiedz Dennsiowi, że Bradley potrzebuje nowych niewolników.[/SIZE]
Zleceniodawca: Bradley - Nadzorca niewolników.
Po wypełnieniu zadania "Nowa zmiana w obozie niewolników.", Bradley wyśle cię do Dennisa - nadzorcy mlecznej farmy, z wiadomością, że potrzebuje nowych niewolników. Idź na farmę i poinformuj Dennsia o prośbie Bradleya.
Doświadczenie: 1000
Reputacja w Monterze: +4

[SIZE=10pt]Dennsi chce, żeby Bradley lepiej traktował swoich niewolników.[/SIZE]
Zleceniodawca: Dennis - nadzorca zagrody koło Montery.
Po wykonaniu zadania "Powiedz Dennsiowi, że Bradley potrzebuje nowych niewolników.", Dennis wyśle cię do Bradleya, byś mu powiedział, żeby lepiej traktował swoich niewolników. Udaj się do nadzorcy niewolnikowi porozmawiaj z nim.
Doświadczenie: 750
Nagroda: 300 sztuk złota
Reputacja w Monterze: +4

[SIZE=10pt]Leon wraca do pracy w świątyni.
[/SIZE]
Zleceniodawca: Bradley - Nadzorca niewolników.
Po wykonaniu zadania ?Powiedz Dennsiowi, że Bradley potrzebuje nowych niewolników., idź do Leona, który znajduje się na mlecznej farmie, i rozkaż mu by powrócił na wykopaliska. Następnie poinformuj o tym Bradleya.
Doświadczenie: 750
Nagroda: 100 sztuk złota
Reputacja w Monterze: +2

[SIZE=10pt]Niewolnik Kelvin chce zostać w zagrodzie.
[/SIZE]
Zleceniodawca: Kelvin - niewolnik w zagrodzie koło Montery.
Kelvin w zamian za to, że pozwolisz mu zostać na farmie, wyjawi ci miejsce spoczynku skarbu. Wcześniej jednak, musisz poinformować Dennisa o tym, że Kelvin zostaje na farmie. Inaczej nie wyjawi ci tajemnicy skarbu.
Doświadczenie: 500
Nagroda: Wyjawienie przez Kelvina miejsca spoczynku skarbu.

[SIZE=10pt]Kelvin wraca do pracy w świątyni. [/SIZE]
Zleceniodawca: Bradley - Nadzorca niewolników.
Po wykonaniu zadania, powiedz Dennsiowi, że Bradley potrzebuje nowych niewolników. Idź do Kelvina, który znajduje się na mlecznej farmie, i rozkaż mu by powrócił na wykopaliska. Następnie poinformuj o tym Bradleya.
Doświadczenie: 750
Nagroda: 100 sztuk złota
Reputacja w Monterze: +2

[SIZE=10pt]Złodzieje ziarna muszą zaprzestać swojego procederu.[/SIZE]
Zleceniodawca: Elber - Nadzorca farmy koło Montery.
Farmę Belera nękają najazdy złodziei zboża. Zleca ci, byś ich zabił, bo inaczej któregoś dnia obudzi się z podciętym gardłem. Rabusie znajdują się niedaleko na północ od farmy, przy jaskini. Po ich zlikwidowaniu, zgłoś się się do zleceniodawcy po nagrodę.
Doświadczenie: 1250
Nagroda: 1500 sztuk złota
Reputacja w Monterze: +7

[SIZE=10pt]Pszenica dla opiekuna magazynu. [/SIZE]
Zleceniodawca: Sanford - nadzorca magazynu.
Sanford prosi cię, byś przyniósł mu 15 worków parzenicy znajdującej się na fermie koło Montery. Znajdziesz tam 10 worków ze zbożem. Resztę ukradli złodzieje. Zdobędziesz je wykonując zadanie "Złodzieje ziarna muszą zaprzestać swojego procederu." Gdy będziesz już miał komplet towaru, zanieś go do zleceniodawcy.
Doświadczenie: 750
Nagroda: 50 sztuk złota
Reputacja w Monterze: +2


[SIZE=10pt]Mleko dla opiekuna magazynu.[/SIZE]
Zleceniodawca: Sanford - nadzorca magazynu.
Sanford poprosi cię, byś przyniósł mu 5 baryłek mleka z zagrody koło Montery. Baryłki znajdziesz koło chat w zagrodzie. Gdy je zbierzesz, zanieś je zleceniodawcy.
Doświadczenie: 750
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja w Monterze: +2

[SIZE=10pt]Sobota chce z powrotem niewolnika Thoreka.[/SIZE]
Zleceniodawca: Sobota - Asasyn z Montery.
Sobota chce z powrotem swojego niewolnika, którego zabrał mu Marik i przydzielił go Thorekowi - orkowemu kowalowi. Wystarczy, że pójdziesz do owego niewolnika i zabierzesz go do Soboty. Potem jednak unikaj orkowego kowala jeśli nie chcesz mieć kłopotów. Inaczej będziesz musiał zapłacić mu 1100 sztuk złota lub walczyć z nim.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 1000 sztuk złota.
Reputacja u Asasynów: +1

[SIZE=10pt]Pokonaj Ugo na arenie. [/SIZE]
Zleceniodawca: Ugo ? najemnik przy arenie.
Wygraj z Ugo w bezpośredni starciu na arenie.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: Nauka złodziejstwa u Ugo.
Siła: +1
Reputacja w Monterze: +7

[SIZE=10pt]Pokonaj Fedora na arenie

[/SIZE]
Zleceniodawca: Fedor - najemnik przy arenie.
Wygraj z Fedorem w bezpośredniej walce na arenie.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 500 sztuk złota.
Siła: +1
Reputacja w Monterze: +7
[SIZE=10pt]
Pokonaj Goosea na arenie. [/SIZE]
Zleceniodawca: Goose - najemnik przy arenie.
Wygraj z Goose?m w bezpośredniej walce na arenie.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 300 sztuk złota.
Siła:+1
Reputacja w Monterze: +7
[SIZE=10pt]
Pokonaj Dana na arenie
[/SIZE]
Zleceniodawca: Dan - najemnik przy arenie.
Pokonaj Dana w bezpośrednim starciu na arenie.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: Niewolnik
Siła: +1
Reputacja w Monterze: +7

[SIZE=10pt]Sobota chce z powrotem niewolnika Dana.[/SIZE]
Zleceniodawca: Sobota - Asasyn z Montery.
Sobota chce z powrotem swojego niewolnika, którego zabrał mu Marik i przydzielił go Danowi - gladiatorowi w Monterze. Musisz pokonać Dana na arenie. Po walce w nagrodę dostaniesz owego niewolnika, którego potem zabierz do Soboty.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 1000 sztuk złota.
Reputacja u Asasynów: +1

[SIZE=10pt]Pokonaj na arenie mistrza Ashtona. [/SIZE]
Zleceniodawca: Ashton - mistrz areny w Monterze.
Pokonaj Ashtona w bezpośrednim starciu na arenie.
Doświadczenie: 1250
Nagroda: 1000 sztuk złota (z czego 500 to wcześniej zapłacone przez ciebie wpisowe)
Siła: +1
Reputacja w Monterze: +10
[SIZE=10pt]
Marik chce listę niewolników Bradleya.[/SIZE]
Zleceniodawca: Marik - szef najemników w Monterze.
Marik chce listę niewolników Bradleya, by upewnić się czy oddaje mu całość złota wyłudzonego od niewolników. Lista znajduje się na stole w domu Bradleya. Musisz ją ukraść ale tak by jej właściciel tego nie zauważył. Potem zanieś ją do Marika.
Doświadczenie: 750
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja w Monterze: +4

[SIZE=10pt]Zwróć Bradleyowi skradzioną listę niewolników.
[/SIZE]
Zleceniodawca: Marik - szef najemników w Monterze.
Marik prosi cię byś zwrócił listę niewolników Bradleyowi. Ten jest wściekły za to, że ją ukradłeś ale jeśli dobrze z nim porozmawiasz to nie poniesiesz konsekwencji.
Doświadczenie: 750
Reputacja w Monterze: +2
[SIZE=10pt]
Folleckowi należy się nauczka.[/SIZE]
Zleceniodawca: Folleck - ork przebywający w jeden z wież w Monterze.
Folleck nie chce dobrowolnie zgodzić się na powrót na dziedziniec zamkowy. Musisz go do tego przekonać pokonując go w walce.
Doświadczenie: 1000
Siła: +1

[SIZE=10pt]Zmuś Follecka do pracy na dziedzińcu zamkowym.
[/SIZE]
Zleceniodawca: Kor - Shach - wysoki rangą ork na dziedzińcu zamkowym.
Kor - Shach ma problemy z orkiem o imieniu Folleck. Miga się on od pracy i ukrywa gdzieś na terenie zamku. Musisz go znaleźć. Znajduje się on na szczycie jeden z wież, które stoją przy murze oddzielającym dziedziniec zamkowy od dolnego miasta. Gdy go znajdziesz nie będzie zadowolony. Tylko silą "namówisz" go do powrotu do swych obowiązków. Po wykonaniu zadania powiadom o tym Kor - Shacha.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja u Orków: +1
[SIZE=10pt]
Basir chce swoją starą złotą szkatułę.
[/SIZE]
Zleceniodawca: Basir - Asasyn przebywający w Monterze.
Basir w drodze do Montery został napadnięty i okradziony przez buntowników. Na miejscu tego zdarzenia zgubił jakże cenny i sentymentalny dla niego przedmiot - złotą szkatułę. Znajduje się ona na skrzyżowaniu dróg na zachód od Montery. Leży wśród wraków konwoju Asasynów. Gdy ją zdobędziesz, zanieś mu ją.
Doświadczenie: 500
Nagroda: 1000 sztuk złota
Reputacja u Asasynów: +1
[SIZE=10pt]
Niech najemnik Trano dowie się, że nie dostanie pensji.
[/SIZE]
Zleceniodawca: Marik - szef najemników w Monterze.
Po rozmowie z Trano, który przebywa na wzgórzu obok zawalonej wieży na południe od Montery, udaj się do Marika i poinformuj o, że najemnik ucieka od pracy. Marik wścieknie się i każe ci poinformować Trano o ty, że nie dostanie pensji. Zrób to.
Doświadczenie: 750
Reputacja w Monterze: +4

[SIZE=10pt]Nakłoń najemnika do opuszczenia miejsca spotkań buntowników. [/SIZE]
Zleceniodawca: Otis - buntownik przebywający koło skrzyżowania dróg na zachód od Montery.
Miejsce spotkań buntowników - wzgórze przy zawalonej wieży na południe od Montery - jest zajęte przez pewnego najemnika. Przez to nie mogą oni spokojnie spotykać się. Musisz przegonić intruza. Wystarczy, że odpowiednio z nim porozmawiasz. Po wszystkim poinformuj zleceniodawcę o tym, że mogą już bezpiecznie korzystać ze wzgórza.
Doświadczeni: 1000
Reputacja u Buntowników: +1

[SIZE=10pt]Rufus ucieka z farmy.[/SIZE]
Zleceniodawca: Rufus - niewolnik na farmie parzenicy obok Montery.
Rufus musi dostać się do Okary. Prosi ciebie o pomoc, gdyż sam nie zdoła uciec. Gdy zgodzisz się na to, niewolnik rozpocznie ucieczkę. Musisz go eskortować do momentu, aż uciekinier zatrzyma się i zacznie z tobą rozmowę.
Doświadczenie: 500
Reputacja u Buntowników: +1

[SIZE=10pt]Niewolnik Rufus pragnie dostać się do Okary.
[/SIZE]
Zleceniodawca: Rufus - uciekinier z farmy parzenicy obok Montery.
Po wykonaniu zadania "Rufus ucieka z farmy.", niewolnik rozpoczyna z tobą rozmowę, w której wyjawia, że jego celem jest dostanie się do Okary. Zaproponuj mu dalszą eskortę. Po drodze natkniecie się na pokaźną watahę wilków. Możecie rozpocząć walkę, bądź biec dalej, uciekając w ten sposób drapieżnikom. Gdy dotrzecie na miejsce, porozmawiaj z Rufusem, by zakończyć zadanie.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 15 sztuk złota.
Reputacja u buntowników: +1

[SIZE=10pt]Złodziejski patrol orków.[/SIZE]
Zleceniodawca: Arakos - Goniec Leśny znajdujący się w obozie Gońców Leśnych na bezpiecznej drodze między Monterą a Cape Dun.
Arakos opowie cie historię ataku orków na obóz Gońców Leśnych. Pragnie on zemsty. Niedaleko od obozu znajduje się grupka orków. Jeśli zgodzisz się na atak, Arakos zaprowadzi cię do niej. Po dotarciu na miejsce zabij 3 orków.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 3x mikstury lecznicze. 200 sztuk złota.
Reputacja u Gońców Leśnych: +10
[SIZE=10pt]
Udaj się z Arakosem na poszukiwanie orkowego patrolu.
[/SIZE]
Zleceniodawca: Arakos - Goniec Leśny znajdujący się w obozie Gońców Leśnych na bezpiecznej drodze między Monterą a Cape Dun.
Zadanie uaktywnia się po twojej zgodzie na atak orków (patrz. "Złodziejski patrol orków."). Po zniszczeniu orkowego patrolu porozmawiaj z Arakosem.
Doświadczenie: 500
Nagroda: Nauka walki u Arakosa
Reputacja u Gońców Leśnych: +5

[SIZE=10pt]Kamień Druidów Porgana. [/SIZE]
Zleceniodawca: Porgan - Druid znajdujący się w obozie Gońców Leśnych na bezpiecznej drodze między Monterą a Cape Dun.
Porgan stracił swój kamień druidów. Ukradli go orkowie, którzy teraz przebywają niedaleko obozu Gońców Leśnych. Udaj się tam z Arakosem i odbierz im kamień, a potem oddaj go prawowitemu właścicielowi.
Doświadczenie: 750
Reputacja u Gońców Leśnych: +15
[SIZE=10pt]
Kamienne korzenie dla Druida Porgana
[/SIZE]
Zleceniodawca: Porgan - Druid znajdujący się w obozie Gońców Leśnych na bezpiecznej drodze między Monterą a Cape Dun.
Po oddaniu Porganowi kamienia druidów, okaże się, że jest on rozładowany. By naładować go energią, druid potrzebuje 20 roślin o nazwie kamienne korzenie. Znajdziesz je na brzegu małej zatoki, niedaleko obozu Gońców Leśnych. Gdy zbierzesz wszystkie 20, zanieś je Porganowi.
Doświadczenie: 2000
Nagroda: Druidzki Kamień Rozpruwacza.
Reputacja u Gońców Leśnych: +15

[SIZE=10pt]Zgłoś się do przywódcy orkowych najemników w Monterze[/SIZE]
Zleceniodawca: Domenik - Najemnik orków, który nadzoruje farmę na drodze między Cape Dun, a Monterą.
Domenik to podejrzliwy człowiek. W trakcie rozmowy z tobą, każe ci zgłosić się do przywódcy najemników w Monterze, którym jest Marik, w ciągu 3 dni. Udaj się do Montery i porozmawiaj z nim.
Doświadczenie: 500
Reputacja w Monterze: +2

[SIZE=10pt]Odbierz daninę z farmy Domenika.[/SIZE]
Zleceniodawca: Marik - szef najemników w Monterze.
Marik ma problem z Domenikiem, który nie zapłacił daniny. Prosi ciebie, abyś zajął się tą sprawą. Domenik jest nadzorcą farmy na drodze między Cape Dun, a Monterą. Idź do niego i porozmawiaj z nim. Bez większych problemów odda ci należną kwotę. Udaj się z tym do Marika i poinformuj o załatwieniu sprawy.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 400 sztuk złota
Reputacja w Monterze: +6

[SIZE=10pt]Zabij krowy.
[/SIZE]
Zleceniodawca: Manson - buntownik, znajdujący się niedaleko farmy z krowami obok Montery.
Manson planuje wykończyć najemników głodowo. W tym celu zleca ci zabicie wszystkich 6 krów, które znajdują się na farmie niedaleko obozu buntowników. Zrób to i wróć do buntownika, bo poinformować go o wykonaniu zadania.
Doświadczenie: 750
Nagroda: 400 sztuk złota. Informacja jak dowiedzieć się kto jest szpiegiem buntowników w Monterze.
Reputacja u Buntowników: +1

[SIZE=10pt]Jak lojalni są wobec orków ich Najemnicy?[/SIZE]
Zleceniodawca: Marik - szef najemników w Monterze.
Marik chce wiedzieć, kim są jego podwładni i co o nim sadzą. W tym celu porozmawiaj z Ugo, Fedorem, Goorem, Danem, Sanfordem, Tranem, Elberem i Bradleyem. To jednak nie wystarczy. Musisz wykonać zadania ? "Powiedz Trano o jego Pensji", "Nowa zmiana w obozie niewolników", "Niewolnik Leon znów pracuje w świątyni", "Niewolnik Kelvin znów pracuje w świątyni", "Marik chce listę niewolników Bradleya" , by dowiedzieć się czegoś więcej, oraz porozmawiać z Sanforem, po wykonaniu zadania "Zabij krowy". Po tym wszystkim idź i porozmawiaj z Marikiem.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 2000 sztuk złota.
Reputacja w Monterze: +5
[SIZE=10pt]
Rozpraw się z Sanfordem
[/SIZE]
Zleceniodawca: Marik - szef najemników w Monterze.
Kiedy zdemaskujesz Sanforda (wykonując zadanie "Zabij krowy") i poinformujesz o tym Marika, ten poprosi cię, byś zajął się zdrajcą. Zabij go po cichu, by nikt tego nie zauważył. Po wszystkim udaj się do Marika.
Doświadczenie: 1250
Nagroda: 500 sztuk złota.
Reputacja u Orków: +3
[SIZE=10pt]
Zlikwiduj pozycje buntowników dookoła Montery. [/SIZE]
Zleceniodawca: Varek - przywódca orków w Monterze.
Varek nakazuje ci zniszczenie małych grupek buntowników, które są porozrzucane dookoła Montery. Jedna z nich znajduje się obok południowego wyjścia z miasta, druga na drodze z Montery do Tresli, a trzecia obok farmy z krowami. Zabij wszystkich buntowników, którzy znajdują się w owych grupach.
Doświadczenie: 1500
Reputacja u Orków: +3

[SIZE=10pt]Wiadomość dla Okary

[/SIZE]
Zleceniodawca: Sanford - nadzorca magazynu.
Jeśli zdemaskujesz Sanforda (wykonując zadanie "Zabij krowy"), ten poprosi cię, byś zaniósł wiadomość dla Rolanda- dowódcy Okary, gdyż sam nie może ruszać się z Montery. Udaj się do obozu buntowników i porozmawiaj z Rolandem.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 1000 sztuk złota
Reputacja u buntowników: +1

[SIZE=10pt]Przynieś Markowi dowód na to, że Ashton podkrada złoto.
[/SIZE]
Zleceniodawca: -
Po wykonaniu zadania Niewolnik "Kelvin chce pozostać w zagrodzie", Kelvin powie ci, że Ashton podkrada złoto i chowa je w kufrze, w krzakach za areną walk w Monterze. Odnajdź kufer i spenetruj go. Przeczytaj list, który tam znajdziesz i udaj się z nim do Marika.
Doświadczenie: 500
Nagroda: 200 sztuk złota.

[SIZE=10pt]Pozbądź się strażników obozu niewolników

[/SIZE]
Zleceniodawca: Deryl - buntownik znajdujący się blisko południowego wyjścia z Montery.
Deryl chce zabić orków pilnujących niewolników. Jednak jest ich zbyt dużo. Jedyny sposób, to pojedyncze ściąganie ich do obozu buntowników. I tu wkraczasz ty ? musisz sprytnie porozmawiać z każdym z 4 strażników niewolników, wysyłając ich prosto do buntowników. Rób to jednak pojedynczo, by orkowie nie pojawili się na raz w obozie buntowników.
Doświadczenie: 1250
Reputacja u Buntowników: +1

[SIZE=10pt]Przepędź orków z Montery![/SIZE]
Zleceniodawca: Sanford - nadzorca magazynu.
Po zdemaskowaniu Sanforda (wykonując zadanie ?Zabij krowy?), ten w rozmowie z tobą poprosi cię o wniknięcie w struktury Najemników oraz dostanie się do Vareka, dowódcy orków w Monterze (potrzeba do tego 75 punktów reputacji w Monterze). Po rozmowie z Varekiem, udaj się do Sanforda, który zleci ci oswobodzenie miasta. Rewolucję zaczniesz zabijając orka lub najemnika. Gdy orkowie zorientują się, że stoją na przegranej pozycji, uciekną z Mpontery, która stanie się wolna.
Doświadczenie: 5000
Reputacja u buntowników: +5

-----------------------------

@Down: Nikt nie powiedział, że to koniec. A zadanie uzupełnię.
 

czlapek14

Member
Dołączył
17.6.2008
Posty
253
Zabrakło mi zadania "Oliwa do lamp dla Ardei", a i miast w Myrtanie jest ciut więcej, ale poza tym fajnie.
 

Rafco

Member
Dołączył
1.7.2009
Posty
55
Ciężka praca, i dużo jej jeszcze zostało, czy w planach jest wypisanie misji z najnowszego patcha? Nie wiem czy mi się tak tylko wydaję, ale zauważyłem różnice w nagrodach i natknąłem się na parę nowych misji w 1.70
 

Rangiz

Weteran
Weteran
Redakcja
Dołączył
13.11.2007
Posty
4946
Prace są już dawno ukończone, tylko o tym temacie zapomniałem ;). Jutro (nie kufa, to już dzisiaj) albo go usunę, albo uzupełnię o link. Teraz nawet ci nie podam linku do arta ( jest na stronie głównej w dziale G3), bo mam obecnie na HD pustą windę ze sterami do neta + zasysam coś co was nie powinno interesować, bo męczę się już windowsami 2 dni (5 czy 6 formatów), ale to nie ważne...
Być może patch 1.7 coś nowego wprowadza (ale to i tak chyba tych misji nie wiele. Ile, góra 8?), ale nie mam w pklanach aktualizacji spisu i opsiu. to samo z nagrodami lub pkt. doświadczenia za poszczególne zadania. Róznią się one w kilku patchach wiec nie ma sensu tego zmieniać. Poza tym kto zwraca na to uwagę, czy dostanie 1000 czy 500 pkt. doświadczenia. Na pewno nie poleci sprawdzić tego do tego spiu ;).
 

Bury_Zenek

Rycerz Wody
Dołączył
10.2.2009
Posty
856
sory za spam ale czy jeśli masz te questy rangiz to nie przydało by się abyś je wrzucił tu?
 

Rangiz

Weteran
Weteran
Redakcja
Dołączył
13.11.2007
Posty
4946
http://gothic.org.pl/gothic-3/zadania.html
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom