Gaan
Handlarz
- Dołączył
- 7.8.2009
- Posty
- 628
Inkwizytor Mendoza jest przywódcą Inkwizycji na wyspie Faranga . Po przybyciu na wyspę wraz z niedobitkami swych żołnierzy objął dowodzenie nad Wulkaniczną Twierdzą i zasiadł w siedzibie Ignatius' a w sanktuarium świętego Ognia, którego siła podtrzymuje całą wyspę.
Inkwizytor chodź przejął władzę w Twierdzy darzy magów z szacunkiem i nie umniejsza ich władzy i siły.
Idąc ścieżką Maga, bądź wojownika inkwizycji spotykamy go na przyjęciu przysięgi magów/inkwizycji oraz prowadzi nas do magicznego wejścia w głąb wulkanu. Jednak jego pierwsze spotkanie odbędzie się w przygotowanym dla na spokoju oraz da nam jedno z głównych misji - znalezienie zabójcy wśród uczniów i rekrutów.
Sprawa ma się zupełnie inaczej gdy gramy Bandytą z obozu Dona Estebana. Wtedy Don wysyła nas do Inkwizytora do Wulkanicznej Twierdzy. Wtedy Mendoza każe nam znaleźć 5 części dysku, a w nagrodę da rozkaz on swojemu asystentowi Carlosowi by opuścił miasto wraz z całą inkwizycją.
Gdy zdobędziemy wszystkie części dysku, Inkwizytor Mendoza otworzy bramę do wnętrza Wulkanicznej Twierdzy skąd wyłoni się armia Sauranów oraz zaatakuje klasztor i rozprzestrzeni się po całej wyspie.
Z czasem gdy będziemy przechodzić kolejne etapy gry będziemy dostrzegać jak Inkwizytor oraz nasz nauczyciel coraz bardziej zastępuje zdrowy rozsądek rządzą władzy i posiadaniem Tytana na własne usługi. W końcu dojdzie do tego że będziemy musieli go pokonać i zabrać monokl Inkwizytora by móc stanąć do walki z tytanem.
Inkwizytor Mendoza nosi Dwusieczny kostur, Zbroję Inkwizytora i Monokl dzięki któremu widzi rzeczy których normalni ludzie nawet by nie podejrzewali o istnienie. Ma on ogoloną głowę i muskularną budowę ciała oraz potrafi posługiwać się czarami zdecydowanie przewyższającymi magów klasztoru.
Jeśli wybierzemy drogę maga, bądź Inkwizytora może nauczyć nas władać Kosturem aż do dziesiątego poziomu.