Kompilacja World.zen Do World.3ds

marto123

Member
Dołączył
21.10.2008
Posty
30
TEMAT #1
No więc po pierwsze zacznę od tego, że chciałbym world.Zen zamienić na world.3ds. Wiem że da się to zrobić spacerem, ale ja niewiem jak. Był bym bardzo wdzięczny jeśli by ktoś mi to objaśnił. Chciał bym też dowiedzieć się jak otworzyc w spacerze world.3ds. Ja biorę open mesh, potem compile world, wybieram editor mode, outdoor i kompiluję. Dlaczego po skompilowaniu nic nie widać oprucz nieba? Może coś źle robię?

TEMAT #2
Po drugie chciałbym się dowiedzieć czy są jakieś programy którymi można tworzyć od podstaw świat do Gothic (albo chociarz trochę go przerabiać np. Dodawać jakieś jaskinie cz wzgurza). Oczywiście chodzi mi o darmowe i nie o 3ds max. Jażeli istnieją takie to proszę o podanie strony z jakiej można go pobrać, albo chociarz o nazwę takiego programu. Proszę odrazu mówić czy potrzebne są do niego pluginy.

TEMAT #3
I w końcu po trzecie chciałbym wiedzieć czy można pobrać gotowe mapy do Gothic, albo jakieś budynki, zbroje itp. Jeżeli można takie coś pobrać to prosze o stronę na której takie mapy i inne dodatki znajdę. Z góry dziękuję wszystkim za pomoc.

Masz tu jeden temat i w nim zadawaj wszystkie pytania, mniejszy chaos.
 

Dragoniczny

New Member
Dołączył
18.5.2007
Posty
1
Propo przerabiania world.zen do world.3ds w spacerze, to należy wybrać world.zen przez otwórz zen i zmienić w formacie pliku compiled (zen) na uncompiled (zen) dalej kompiluj nic nie zmieniać. Po skompilowaniu i wczytaniu świata można wybrać w pliku opcję zapisz meshes (czy jakoś tak) zapisać tak jak ustawia automatycznie i już mamy world.3ds.
 
Do góry Bottom