Karaiby

Status
Zamknięty.

ProjektPierscien

ProjektPiescien
Dołączył
15.10.2014
Posty
28
jj8a6x.jpg
 
Modyfikacje przetłumaczył Quasch  :).
 
 
Historia:
 
 
Naszym bohaterem jest pewien mieszczanin z Khorinis. Sytuacja tam zaostrza się z dnia na dzień, 
dlatego postanawia on opuścić wyspę. Zamierza udać się na kontynent, spodziewając się przy tym lepszego życia.
Często przyglądał się portowi, jak piraci trzymają się małej plaży i prowadzą handel z osiadłymi mieszkańcami.
W ten sposób nasz bohater pewnego dnia bierze trochę prowiantu, swój kij i wypływa. W końcu o zmierzchu pojawił się
na horyzoncie mały okręt. Nasz bohater rozpoznaje flagę piracką, w którą powiewał wiatr:
"Tak, to muszą być piraci!". I tak też właśnie było. Sakiewka ze złotem zmieniła swojego właściciela, rozpoczęła się podróż.
Dlaczego pirat chce tak mało za przeprawę, skoro opiekuje się naszymi chłopcami? Naiwny bohater oczywiście o tym nie wie,
ale patrząc wstecz na pewno będzie żałować. Podczas przeprawy stara się dokładniej poznać pirata. Nazywa się Jack...
Jack? Nasz bohater już gdzieś słyszał to imię... ale gdzie? Po pewnym czasie zapomina o swoich myślach i zasypia.
Po straszliwym krzyku nasz bohater wreszcie budzi się w przedpołudnie. "Wstawać! Jesteśmy!",
krzyknął mu Jack do ucha. Pełen oczekiwań nasz bohater wzniósł się, wyskoczył z łodzi i gnał do plaży
przez ostatnie kilka metrów wody. Z każdym krokiem było coraz bardziej jasne, że to nie może być kontynent.
Wręcz przeciwnie, wyspa ta nie była jakoś szczególnie duża. Zastanowiło to naszego bohatera; popędził do 
Jacka i mu o tym powiedział...
Co się teraz stanie? Znajdź to w modyfikacji i napisz swoją własną historię!
 
Cechy:
 
* 58 zadań
* wiele nowych przedmiotów
* Intro i Extro
* Ukryte Eastereggi
* 8-10 godzin czasu gry
* pełny dubbing(po niemiecku rzecz jasna)
* dużo nowych, technicznych nowości
* niesamowicie dużo zmienionych potworów
* system respawnu
* pięć małych światów(z tego 4 kompletnie nowe)
* niesamowicie dużo(również ukrytych) zadań pobocznych
* nowe talenty myśliwskie(np. pozyskiwanie jaj żołwi)
* żółwie
* 31 istotnych postaci fabularnych(łącznie jest ich około 100)
* nowa, bogata historia niezwiązana z Gothikiem 2
* 7 nowych hełmów/nakryć głowy
* nowe pancerze, dużo nowych tekstur
Siła, zręczność i walka kosztują znowu 1:1, tak jak w oryginalnym Gothiku II
Poprawiony na nowo i zrównoważony system alchemii, który jest atrakcyjniejszy od oryginału
 
Kilka screenów z samej gry:
3342_26-02-2012_www_ModBase_PL_Screen_0014.jpg

1716_26-02-2012_www_ModBase_PL_Screen_0009.jpg

4371_26-02-2012_www_ModBase_PL_Screen_0010.jpg

6124_26-02-2012_www_ModBase_PL_Screen_0004.jpg

9180_26-02-2012_www_ModBase_PL_Screen_0011.1.jpg

1hIFyX.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg
 
Dla osób leniwych nie lubiących czytać macie filmik mojego autorstwa gdzie go omawiam w kilka minut :).
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=S-61_gwHZn4[/youtube]
 
Jak ktoś chce zobaczyć jak wygląda modyfikacja dokładniej to zapraszam do oglądania
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=J0rULvDC-iw[/youtube]
Download: http://www.mediafire.com/download/jyw5j6zptc39baj/Karaiby+PL.exe
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom