Jestem 100% nowicjusz w gothica i potrzebuję rad.

Status
Zamknięty.

Macieks1

New Member
Dołączył
2.3.2005
Posty
9
No właśnie jak w temacie. Zaczynam grę od początku jestem strażnikiem mam 12 poziom i jak wychodze z GD to mnie poszukiwacz paroma czarami rozwala!!! Dawajcie, proszę jakieś rady co do rozwoju postaci na początku gry (znaczy rozdzialy1-2) tzn. ile w sile, bronie itede, Gothica II jakos przeszedlem ale z Nocą Kruka to mam straszny problem i bardzo proszę o pomoc :cry:
 

n1bo

New Member
Dołączył
14.3.2005
Posty
24
ehh... trzeba było pierw do jankendaru iść ja gram teraz najemnikiem i jak weszłem do GD miałem 22lvl a teraz ( dzisiaj ) jak wyszedłem mam 26lvl i poszukiwacz nawet nie kwiknie , jedynie mam problem jeżeli jest ich ponad 2

Więc rozwal tego poszukiwacza i idz prosto do jankendaru nastukać sobie lvl
smile.gif


A co do rozwoju strażnika był już temat , poszukaj..

Edit:
http://gothic.g4ce.pl/forum/viewtopic.php?...Fka+stra%BFnika - to ten temat...
 
A

Anonymous

Guest
w 2 rozdziale poszukiwacze korzystaja z czaru ognisty pocisk. czyli moral z tego taki ze powinienes zakupic jakieis naszyjniki lub pierscienie ochrony przed ognie lub magia (nie wiem co jest odpowiedizalne za ataki poszukiwaczy. Jak bedziesz mial powyzej 30 to powinienes sobie bez trudu poradzic.
 

Odydoz

Member
Dołączył
25.11.2004
Posty
545
...ale nalezy także pamiętać, że jeżeli obrone przed ogniem masz zbyt dużą, to Poszukiwacze biorą inny czar. Niestety, twórcy założyli, że najpierw się pójdzie do Jarkendaru i nabije doświadczenie. Będzie ci teraz BARDZo trudno...
 
Dołączył
25.2.2005
Posty
165
Ja też najpierw poszdłem najpierw do gd i uciekałem przed poszukiwaczami (w tego pierwszego z 20 min. waliłem) a jak poszłem do Jankendaru(z lekkim pancerzem łowcy smoków) to było troche za łatwo
sad.gif
 
A

Anonymous

Guest