WIELKI TOPóR (broń dwuręczna)
Obrażenia - 40
Wymagana siła - 40
Wartość - 450
DOBRY MIECZ PóŁTORARĘCZNY (broń jednoręczna)
Obrażenia - 58
Wymagana siła - 60
Wartość - 1000
Na tą drugą musiał byś jeszcze levelek wybić albo pokręcić się i znaleźć coś na + siły lub jeszcze jest rapier ale tu trza zręczność
RAPIER (broń jednoręczna)
Obrażenia - 50
Wymagana zręczność - 50
Wartość - 500
Ale to jest Noc Kruka a ty podajesz staty broni z G2. Dla sprostowania wielki topór w nk ma gdzieś 60-70 siły i obrażeń, nie pamiętam takiej broni jak dobry miecz półtoraręczny, ale dobry długi miecz ma 70 siły i 80 obr + 7% 1h a magiczny miecz półtoraręczny 80/100 +10% 1h, a rapier 50 zr 100 obrażeń +8% 1h (wydaje się dużo ale nie polecam, lepiej pakować w siłę). A najlepszym na tym etapie miecze 1h jest chyba magiczny długi miecz, można uczyć się kuć u Benneta, 40 siły 60 obr +10% 1h, później można znaleźć wspomniany dobry długi miecz, a potem szpon beliara, następnie magiczne ostrze bojowe 120/140 +10% 1h i Magiczne ostrze na smoki 140/160 +10% 1h. Wszystkie są u Benneta do nauczenia, a ostatni z almanachu. To tyle mam nadzieję że pomogłem i życzę powodzenia
PS Do Jarkendaru szedłem na 12-13 levelu i raczej nie miałem problemów