Jarkendar

Status
Zamknięty.

Egr0m18

Member
Dołączył
8.11.2009
Posty
37
Mam 10 lvl iść już do jarkendaru ? (wykonałem misje magów wody.)

Sory za kolejny głupi temat. ; [
 

tomisakis

Whiskas
VIP
Dołączył
11.1.2009
Posty
1536
Lepiej pobiegaj po lasach w khorinis jeszcze trochę bo możesz mieć problemy np.w kanionie.Napisz jeszcze kim grasz(magiem,strażnikiem,najemnikiem) bo to ma znaczenie.Powykonuj queste w khorinis a jest ich tam naprawde dużo.
Napisz też swoje umiejętnośći.
 

Bury_Zenek

Rycerz Wody
Dołączył
10.2.2009
Posty
856
ehh nie radze iśc ja właśnie gram mam 9lvl w jarkendarze i gram strażnikiem. troche mnie tam jadą i właśnie se wrócę i pójdę do GD (mam 2rozdział) idź do jarkendaru dopiero po powrocie z GD (jeszcze se porób questy główne po GD)
 

Szeryf1592

Pomocnik Magów Wody
Dołączył
16.3.2007
Posty
159
Ja zawsze szedłem na 13-14 lvl i nie miałem większych problemów.  
 

Egr0m18

Member
Dołączył
8.11.2009
Posty
37
Lepiej pobiegaj po lasach w khorinis jeszcze trochę bo możesz mieć problemy np.w kanionie.Napisz jeszcze kim grasz(magiem,strażnikiem,najemnikiem) bo to ma znaczenie.Powykonuj queste w khorinis a jest ich tam naprawde dużo.
Napisz też swoje umiejętnośći.



Gildia; Najemnik
Level;10
Umiejętnośći czytania kamiennych tablic; Farmerzy i Wojownicy.
broń jd ; 30 (wojownik)
Siła ; 50(z amuletem i pasem)
zręczność ; 16
mana 15 ( z grzybów)

Punkty Życia 301( od darona i miksturek)
Eq..

lekka Kusza zadaje 50 Obr.
I mieczyk który zadaje 40 obr.
 

Black-Men

Member
Dołączył
29.8.2009
Posty
139
Ja bym ci radził Egr0m18 podexpić,ponieważ jak byś był troche lepszy to byś nie miał trudności w Jankerdarze,miej 15 lvl i dopiero idz a jak byś teraz poszedł byś miał trudności,lepiej by było jak byś sobie mieczyk zmienił.....:p
 

Egr0m18

Member
Dołączył
8.11.2009
Posty
37
Ja bym ci radził Egr0m18 podexpić,ponieważ jak byś był troche lepszy to byś nie miał trudności w Jankerdarze,miej 15 lvl i dopiero idz a jak byś teraz poszedł byś miał trudności,lepiej by było jak byś sobie mieczyk zmienił.....:p


A jaki jednorak jest na 50 siły.?
 

Szeryf1592

Pomocnik Magów Wody
Dołączył
16.3.2007
Posty
159
 Wykuj sobie dobry miecz u Harada(jak nim nie jesteś to go nie wykujesz). Ma on chyba 70 obrażeń i potrzeba na niego 50 siły, a tyle właśnie masz. 
 

HoteK

Obywatel
Dołączył
24.8.2009
Posty
476
WIELKI TOPóR (broń dwuręczna)
Obrażenia - 40
Wymagana siła - 40
Wartość - 450
DOBRY MIECZ PóŁTORARĘCZNY (broń jednoręczna)
Obrażenia - 58
Wymagana siła - 60
Wartość - 1000

Na tą drugą musiał byś jeszcze levelek wybić albo pokręcić się i znaleźć coś na + siły lub jeszcze jest rapier ale tu trza zręczność

RAPIER (broń jednoręczna)
Obrażenia - 50
Wymagana zręczność - 50
Wartość - 500
 

luke22

Member
Dołączył
28.11.2008
Posty
124
WIELKI TOPóR (broń dwuręczna)
Obrażenia - 40
Wymagana siła - 40
Wartość - 450
DOBRY MIECZ PóŁTORARĘCZNY (broń jednoręczna)
Obrażenia - 58
Wymagana siła - 60
Wartość - 1000

Na tą drugą musiał byś jeszcze levelek wybić albo pokręcić się i znaleźć coś na + siły lub jeszcze jest rapier ale tu trza zręczność

RAPIER (broń jednoręczna)
Obrażenia - 50
Wymagana zręczność - 50
Wartość - 500
Ale to jest Noc Kruka a ty podajesz staty broni z G2. Dla sprostowania wielki topór w nk ma gdzieś 60-70 siły i obrażeń, nie pamiętam takiej broni jak dobry miecz półtoraręczny, ale dobry długi miecz ma 70 siły i 80 obr + 7% 1h a magiczny miecz półtoraręczny 80/100 +10% 1h, a rapier 50 zr 100 obrażeń +8% 1h (wydaje się dużo ale nie polecam, lepiej pakować w siłę). A najlepszym na tym etapie miecze 1h jest chyba magiczny długi miecz, można uczyć się kuć u Benneta, 40 siły 60 obr +10% 1h, później można znaleźć wspomniany dobry długi miecz, a potem szpon beliara, następnie magiczne ostrze bojowe 120/140 +10% 1h i Magiczne ostrze na smoki 140/160 +10% 1h. Wszystkie są u Benneta do nauczenia, a ostatni z almanachu. To tyle mam nadzieję że pomogłem i życzę powodzenia ;) PS Do Jarkendaru szedłem na 12-13 levelu i raczej nie miałem problemów
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom