Jaka Fabula

Status
Zamknięty.

Mazurro

New Member
Dołączył
30.12.2007
Posty
10
Jaką chcecie miec fabule w GIV ja tam chcialbym zeby kazda nawt drobna decyzja miala wplyw na cala gre a wy?
 

Arte

Member
Dołączył
23.1.2005
Posty
84
Wybiegasz w przyszłość =)
W sumie jak cały dział ;)

Co do tematu, nie zaprzeczę, że ciekawym pomysłem byłoby wprowadzenie właśnie takiej fabuły.
Zapewne urozmaiciłoby to rozgrywkę i nie pozwoliło przewidzieć graczowi co nas czego za rogiem ;)

peace!
 

Rangiz

Weteran
Weteran
Redakcja
Dołączył
13.11.2007
Posty
4946
Fabuła taka jak powinna być czyli ciekawa, trzymająca w napięciu, niepozwalająca odejść od monitora, ze zwrotami akcji ogólnie dobra. Każdy wie, że taka ma być, tylko mało kto wie jak ją zrobić.
CYTAT
ja tam chcialbym zeby kazda nawt drobna decyzja miala wplyw na cala gre

Nie głupi pomysł, tak było by ciekawie. Długo bym myślał co odpowiedzieć w róźnych sytuacjach
 

Wysoki93

Active Member
Dołączył
9.12.2006
Posty
666
Ja nie chciałbym, aby jeden incydent wpłynął na resztę gry.
,np. nie zrobię jednego questa i 20innych przez to nie zrobię albo będzie mnie dana rasa atakowała
(oczywiście wymyślam ;))

Co do fabuły to dobrze byłoby wybrać do kogo chce się przyłączyć i jak zakończyć całość.
Mogliby przywrócić filmiki wtrącające podczas gry, na początku i na końcu (coś w stylu ala G1 i G2)

Nic więcej nie mogę wymyślić, bo nic nie wiadomo...
O kim będzie IV ?? Do kogo będziemy mogli się przyłączyć?? itp. i itd.
To jest jeszcze czarna dziura :p
 

Arte

Member
Dołączył
23.1.2005
Posty
84
W tym cały urok =)
Nie zagadasz do jakiegoś kolesia - zadanie jest trudniejsze, bo powiedźmy nie da Ci wskazówek itp.
Inny przykłąd - podejmiesz decyzję, aby pomóc jakiejś grupie najemników - wpłynie to na zdarzenia w przyszłości. Powiedźmy zabiją kolesia który miał Ci pomóc w wykonaniu zadania =)


CYTAT("Wysoki93")
Nic więcej nie mogę wymyślić, bo nic nie wiadomo...
O kim będzie IV ?? Do kogo będziemy mogli się przyłączyć?? itp. i itd.
To jest jeszcze czarna dziura


Tu się zgadzam w 100% ;]
 

Dragomir

Adam Konopka
Weteran
Dołączył
25.9.2004
Posty
2527
znowu przytoczę przykład wiedźmina :p
tam jedna decyzja rzutowała na akcję sporo później - przebieg był inny. chcialbym zeby niby "drobne" decyzje miały wpływ na przyszłość w grze. chociaż było tak i w gothicach wcześniejszych :p powiedzmy - wydaliśmy tego złodzieja w G2, miał nas zabić Atylla. generalnie chciałbym żeby wybierać trzeba było często. i żeby fabuła "główna" też była "wybierana" :p żeby każda gra była NAPRAWDĘ inna.
 

Mroczek208

New Member
Dołączył
19.12.2006
Posty
6
Fajnie też by były szczegóły np. fajnie by było zbaczyć jak ork poluje ścierwojada a później go piecze np na ognisku
 

Miked

New Member
Dołączył
12.1.2008
Posty
11
Do gry w Gothica przyciagnela mnie niesamowita fabula, nie grafika i inne bajery, ale historia. Kiedy sluchalem, ogladalem historie to musze przyznac ze czesto o historii Gothica. W najnowszym Gothicu powinna byc naprawde fabula na miare najlepszego filmu czy ksiazki. Chcialbym aby co chwile dowiadywal sie o historii naszego bohatera, czy swiata. To po prostu wciaga!
 
Dołączył
18.9.2007
Posty
88
Fajnie byłoby gdyby nawet najmniejsza decyzja miała wielkie znaczenie dla rozwoju dalszej części gry. Z pewnością chciałoby się grać w taką grę i szybko by się nie nudziła. Fabuła powinna być nieprzewidywalna i wciągająca
 

Phantom Lord

Active Member
Dołączył
9.8.2007
Posty
1351
Mi się bardzo podoba pomysł, w którym każda decyzja ma wpływ na przebieg gry. We Wiedźminie moim zdaniem bardzo się sprawdziła, ale można by ją jeszcze podrasować poprzez rozbiegi np.: miejsca akcji, poznanych ludzi, dla każdej decyzji. Poza tym marzę o takim stylu fabuły jak w Gothic 2 - tajemniczym i mrocznym... I takim którego stary (tiaaa...) Phantom może się jeszcze przestraszyć.
 
Dołączył
30.11.2007
Posty
166
Cos takie jak w wiedzminie.Ale tak ze jak zrobisz zly ruch to efekty bedzie widac gdzies dopiero po 10 godzinach gry, a nie ze po 5 minutach, wczytasz se save'a i wszystko znowu bedzie git.Chcialbym aby sie jeszce raz pojawil motyw o sniacym ale tym razem zebysmy go zabijali normalnie (odcinajac mu glowe).
 

TimoniPumba2

Member
Dołączył
7.3.2008
Posty
44
To że każda najdrobniejsza decyzja miałaby wpływ na losy bohatera to bardzo dobry pomysł. Ale mniejwięcej już wiadomo na jakieś 75% że to będzie prequel Gothica. Wszystko zacznie się przed tworzeniem bariery. Bohaterem napewno nie będzie Bezimienny to już jest pewne ale ciekawie by było jakby jednak bohater z poprzednich części był wplątany w losy nowego bohatera żebyśmy mogli nawet z Bezimiennym porozmawiać z choć raz. Tak jak było np. w Prince of Persia Warrior Within kiedy to dziwna postać która wyglądała jak demon była księciem z przeszłości. To tak samo chciałbym żeby wykorzystali ludzie z PB.
 

Zomin

Member
Dołączył
20.4.2007
Posty
739
Ale na 25% może to być dalszy ciąg poczynań bohaterów z poprzednich części. W końcu, w Gothicu III grając po stronie Adanosa wraz z Xardasem kierujemy się do Połódniowych Krain. Możliwe, że dalsze wydarzenia dzieją się właśnie tam. Zgadzam się z poprzednikami, że przydałyby się zadania, które ingerują w dalsze losy bohatera(nie chodzi tu tylko o możliwość wykonania innych zadań, ale np. o to, że jak wpomniał mój poprzednik, Mroczek gdy wcześniej wybijemy ścierwojady z lasu, a jakiś ork będzie chciał takowego upolować, będzie musiał wyjść z za drzew(a wtedy można byłoby łatwiej zabić go z łuku bądź kuszy). Narazie nic nie jest pewne, więc zobaczymy co szykuje producent dopiero po czasie.
PoZdRo! :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom