Gry Komputerowe - Kierunek Studiów

Arq

New Member
Witajcie, od przyszłego roku na 4 sląskich uczelniach będzie możliwe studiowanie na kierunkach związanych z grami komputerowymi.
Mianowicie będziemy mogli się kształcić w:

-narracji i kompetencjach językowych, (Uniwersytet Sląski)
-finansach i marketingu, (Akademia Ekonomiczna)
-projektowaniu graficznym, (Akademia Sztuk Pięknych - Katowice)
-programowaniu i modelowaniu. (Politechnika Sląska - Gliwice)

Widać w naszym kraju nareszcie cos drgnęło i będzie można studiować cos, co jest naszą pasją. Jak dla mnie bomba :) A co Wy o tym sądzicie?

Wysoki93

Active Member
Jakbym się znał na zwykłym modowaniu lub potrafiłbym napisać prosty program, to czemu nie. Ale że nie jestem informatykiem, to niestety się tam nie wybiorę :(
Skoro pojawią się takie kierunki studiów, to zapewne polski rynek gier komputerowych i konsolowych zacznie wypuszczać coraz więcej i mam nadzieję lepszych, produktów.
Dla mnie bomba ;)

Gdzie znalazłeś artykuł o tym przedsięwzięciu?

Electric Dragon

Majster
Weteran
Był podobno w CDA, poniżej macie skan

sany0001z.jpg

Jak dla mnie, dobrze, że ktoś w końcu pomyślał nad tą tematyką. Wysoki, rynek gier komputerowych to nie tylko programowanie ale też modelowanie, rysowanie, wymyślanie fabuły. Także marketing nad produktem. Nie wiem czemu panuje przekonanie, że jeśli chodzi o gry to przyszłością jest zostać programistą w jakimś studiu. Programowanie to zaledwie część pracy nad grą.

igor1988bb

Member
Co prawda to prawda!
Zamiast ciągłej nauki tworzenia programów nareszcie ktoś pomyślał o tworzeniu rozrywki.

Feomathar

Über Boss
Moderator
Redakcja
Myślisz że napisanie gry jest prostsze niż stworzenie programu? Chyba jesteś w wielkim błędzie.