Witam, zauwaćylem ze dużo osćb pyta kto może nauczyć czegoć tam w Mrocznych Tajemnicach no i postanowiłem zrobić liste.
W nawiasach dopisze wymagania które trzeba spełnic żeby sie uczyć.
- Siła & Zręczność:
Diego (stary obóz)
Lares (nowy obóz)
Thorus (stary obóz,strażnik)
Lee (nowy obóz,najemnik)
Gor na Toth (obóz bractwa,strażnik świątynny)
Cor Angar (obóz bractwa,nowicjusz/strażnik świątynny)
Xord (obóz fanatyków)
Thangron (obóz przemytników,tylko jak dostarczymy przesylke rudy)
Siekacz (obóz strażników kopalni)
- Mana
Torrez (stary obóz)
Cronos (nowy obóz)
Baal Cadar (obóz bractwa)
Gor na Toth (obóz bractwa,strażnik światynny)
Algirion'Tsenang (światynia pradawnych,tylko jeżeli zostaniemy jego uczniem)
- Broń Jedno Ręczna
Scatty (stary obóz,100 bryłek,uczy do 59%)
Cord (nowy obóz,30 bryłek,uczy do 59%)
Gorth (obóz strażników kopalni,200 bryłek, uczy do 59%)
Lee (nowy obóz,najemnik, uczy do 59%)
Thorus (stary obóz,strażnik, uczy do 59%)
Gor na Toth (obóz bractwa,strażnik świątynny, uczy do 59%)
Anghar (obóz przemytników,200 bryłek rudy+wykonany quest na stal, uczy do 89%)
- Broń Dwu Ręczna
Bard (obóz strażników kopalnii,400 bryłek uczy do 59%)
Thorus (stary obóz,strażnik,uczy do 59%)
Lee (stary obóz,najemnik,ycz do 59%)
Cor Angar (obóz bractwa,strażnik świątynny,uczy do 59%)
Korth (obóz przemytników,po zabiciu Quentina, uczy do 89%)
Sheer'Gar (świątynia pradawnych, bedzie nas uczyl jak zostanie naszym mistrzem, uczy do 100%)
- Łuk
Cavalorn (w pobliżu starego obozu, uczy do 59%)
Wilk (nowy obóz,200 bryłek, uczy do 89%)
- Kusza
Altirius (obóz fanatyków, uczy po wykonaniu questu "kusza altiriusa", uczy do 59%)
Skorpion (1-3 rozdzial stary obóz(tylko strażników, 4-6 obok cavalorna za 200 bryłek, uczy do 89%)
- Kręgi magii
Gardhar (obóz strażników kopalnii,uczy po odnalezieniu pradawnych,tylko 1 krąg)
Baal Cadar (obóz bractwa,nowicjusz,stażnik świątynny, uczy 4 kręgów)
Coristo (stary obóz,Mag Ognia, uczy 4 kręgów)
Saturas (Nowy obóz,Mag Wody, uczy 5 kręgów)
Algirion'Tsenang (świątynia pradawnych, uczy tylko wtedy jezeli zostaniemy jego uczniem, uczy 5 kręgów)
Xardas (Uczy tylko Magów Wody i po wejsciu do światyni śniącego, uczy 6 kręgu)
- Myślistwo
Drax (niedaleko starego obozu,uczy za 50-100 bryłek za jedną um, uczy: zbieranie pazurów,skórowanie,skórowanie gadów, zbieranie kłów)
Aidan (na drodze do nowego obozu uczy za 50-100 za jedną um, uczy: tego co drax)
Gor na Drak (obóz bractwa,przed stara kopalnią,uczy wycinania wnętrzności pełzaczy)
Strażnik świątynny (na 1 piętrze w starej kopalni zaraz po wejściu, uczy wycinania wnętrzności pełzaczy)
Żądło Krwiopijcy (możemy sie nauczyć z ksiązki którą można kupic za 150 bryłek u Baal Cadara i Wilka)
- Alchemia
- Stary Pustelnik (daje nam przepis na trunki po uwolnieniu go z lochów orków ponad to może warzyc dla nas wszystkie mikstury jak damy mu składniki)
- Zaklinanie Kryształów
Algirion'Tsenang (uczy nas gdy zostaniemy jego uczniem)
- Kowalstwo
Sand (obóz strażników kopalni, uczy nas wszystkich metod po dostarczeniu mu żywności)
Anghar (uczy nas wszystkich metod po dostarczeniu mu stali,obóz przemytników)
Angar (wysepka na jeziorze w nowym obozie,uczy nas po dostarczeniu mściwej stali, każda kolejna umiejetnośc wymaga kolejnych przedmiotów).
No i to chyba tyle ;]
W nawiasach dopisze wymagania które trzeba spełnic żeby sie uczyć.
- Siła & Zręczność:
Diego (stary obóz)
Lares (nowy obóz)
Thorus (stary obóz,strażnik)
Lee (nowy obóz,najemnik)
Gor na Toth (obóz bractwa,strażnik świątynny)
Cor Angar (obóz bractwa,nowicjusz/strażnik świątynny)
Xord (obóz fanatyków)
Thangron (obóz przemytników,tylko jak dostarczymy przesylke rudy)
Siekacz (obóz strażników kopalni)
- Mana
Torrez (stary obóz)
Cronos (nowy obóz)
Baal Cadar (obóz bractwa)
Gor na Toth (obóz bractwa,strażnik światynny)
Algirion'Tsenang (światynia pradawnych,tylko jeżeli zostaniemy jego uczniem)
- Broń Jedno Ręczna
Scatty (stary obóz,100 bryłek,uczy do 59%)
Cord (nowy obóz,30 bryłek,uczy do 59%)
Gorth (obóz strażników kopalni,200 bryłek, uczy do 59%)
Lee (nowy obóz,najemnik, uczy do 59%)
Thorus (stary obóz,strażnik, uczy do 59%)
Gor na Toth (obóz bractwa,strażnik świątynny, uczy do 59%)
Anghar (obóz przemytników,200 bryłek rudy+wykonany quest na stal, uczy do 89%)
- Broń Dwu Ręczna
Bard (obóz strażników kopalnii,400 bryłek uczy do 59%)
Thorus (stary obóz,strażnik,uczy do 59%)
Lee (stary obóz,najemnik,ycz do 59%)
Cor Angar (obóz bractwa,strażnik świątynny,uczy do 59%)
Korth (obóz przemytników,po zabiciu Quentina, uczy do 89%)
Sheer'Gar (świątynia pradawnych, bedzie nas uczyl jak zostanie naszym mistrzem, uczy do 100%)
- Łuk
Cavalorn (w pobliżu starego obozu, uczy do 59%)
Wilk (nowy obóz,200 bryłek, uczy do 89%)
- Kusza
Altirius (obóz fanatyków, uczy po wykonaniu questu "kusza altiriusa", uczy do 59%)
Skorpion (1-3 rozdzial stary obóz(tylko strażników, 4-6 obok cavalorna za 200 bryłek, uczy do 89%)
- Kręgi magii
Gardhar (obóz strażników kopalnii,uczy po odnalezieniu pradawnych,tylko 1 krąg)
Baal Cadar (obóz bractwa,nowicjusz,stażnik świątynny, uczy 4 kręgów)
Coristo (stary obóz,Mag Ognia, uczy 4 kręgów)
Saturas (Nowy obóz,Mag Wody, uczy 5 kręgów)
Algirion'Tsenang (świątynia pradawnych, uczy tylko wtedy jezeli zostaniemy jego uczniem, uczy 5 kręgów)
Xardas (Uczy tylko Magów Wody i po wejsciu do światyni śniącego, uczy 6 kręgu)
- Myślistwo
Drax (niedaleko starego obozu,uczy za 50-100 bryłek za jedną um, uczy: zbieranie pazurów,skórowanie,skórowanie gadów, zbieranie kłów)
Aidan (na drodze do nowego obozu uczy za 50-100 za jedną um, uczy: tego co drax)
Gor na Drak (obóz bractwa,przed stara kopalnią,uczy wycinania wnętrzności pełzaczy)
Strażnik świątynny (na 1 piętrze w starej kopalni zaraz po wejściu, uczy wycinania wnętrzności pełzaczy)
Żądło Krwiopijcy (możemy sie nauczyć z ksiązki którą można kupic za 150 bryłek u Baal Cadara i Wilka)
- Alchemia
- Stary Pustelnik (daje nam przepis na trunki po uwolnieniu go z lochów orków ponad to może warzyc dla nas wszystkie mikstury jak damy mu składniki)
- Zaklinanie Kryształów
Algirion'Tsenang (uczy nas gdy zostaniemy jego uczniem)
- Kowalstwo
Sand (obóz strażników kopalni, uczy nas wszystkich metod po dostarczeniu mu żywności)
Anghar (uczy nas wszystkich metod po dostarczeniu mu stali,obóz przemytników)
Angar (wysepka na jeziorze w nowym obozie,uczy nas po dostarczeniu mściwej stali, każda kolejna umiejetnośc wymaga kolejnych przedmiotów).
No i to chyba tyle ;]