Gothic Iii Najwazniejsze Informacje

Status
Zamknięty.

siemin

Member
Dołączył
5.5.2005
Posty
77
Wgothic 3:
Świat 3-krotnie większy.
-być może będą wieszchowce
-pustynie, lasy, tereny śnieżne
-określone potwory na tych terenach
-zwierzęta polujące w stadach i poszukujące jedzenia
-orkowie okupujący wiele miast, możesz wyzwalać je razem z ludnością
-około 20 miast
-twoje zachowanie wpływa na reakcje ludzi na ciebie
-nie ma rozdziałów
-są różne możliwe drogi odegrania gry
-spotkasz swoich starych przyjaciół
-możesz wynajmwać ludzi by walczyli razem z tobą
-możesz handlować z każdym
-jest 6 ras
-dołanczasz do gildii później
-jest 6 różnych zawodów (takich jak gladiator itp.)
-są walki na arenach
-są tarcze
-są przedmioty magiczne
-możesz konfigurować kontrolę
-przedstawiany świat jest unikalny (nie tylko te same elementy)
-efekt "szmacianej lalki"
-pogoda czasu rzeczywistego
-więcej informacji o orkach (kultura/zamiary)
-zaczynasz jako doświadczna postać
-są trzy rodzaje magii
-nie możesz znaleść orzywieńców wszędzie (nekromanta)
Postacie:
Xardas będzie twoim przyjacielem i dgrywa ważną rolę w grze
-Lee chcę się zemścić na królu i jego ludziach
-orkowie mają inne sprawy niż niszczenie królestwa
-będzie mniej unikatowych postaci (Xardas, Milten itp.)
-jednakże więcej zwyczajnych postaci (najemnicy, nowicjusze itp.)
-twoja postać ma jasne cele i motywy
-możesz nosić 2 miecze albo miecz + tarczę
-NPC są bardziej realistyczni, infrmacje nie będą rozprzestszeniały się tak szybko
-głosy postaci są nagrywane bardziej perfekcyjnie
-nie będziesz zmuszany do jedzenia czy spania
-jednakże, woda jest potrzebna podczas przemierzania pustyni
-możesz nosić tak dużo jak mogłeś w G1 i G2
-będziesz mógł podróżować szybciej przez świat, jak jeszcze nie jest wiadomo
-prawdopodobnie będą konie i inne wierzchowce
-tracisz odrobinę umiejętności i wiedzy na początku
-jednakże, możesz zdobyć większy poziom niż w G1 i G2
-gildie są mniej istotne, można również ukończyć grę nie należąc do gildii
-ataki combo to standart, lecz specjalne ataki zależą od kliknięcia w odpowiednim czasie
Sprzęt
-nie będzie trybu wieloosobowego
-potrzebny DirectX 9.0b/c
-nie jest pewne czy będzie 64-bitowa wersja gry
-gothic 3 będzie używał technologii Intela Hyper Threading
-używany jest engin EMotionFX dla lepszych detalów i animacji
-jest używana technologia Pixel Shader 3.0
-nie myślą o zrobieniu wersji na konsolę
-nie będzie możliwe przeniesienie postaci z Gothica 2 go Gotica 3
-jest możliwe używanie myszki w ekwipunku i zabijaniu przeciwników
-Gotic 3 jest oparty na silniku Bryo
-silnik Bryo został użyty w nowej grze "Piraci"
-twarze NPC są bardziej realistyczne niż w Half-Life 2
Sama gra
-są duże różnice, więcej niż między G1 a G2
-typu: większy wolny świat, jaśniejsze cele i więcej możliwści dla postaci
-system walki jest całkiem nowy
-więcej spsobw ataku
-sztuczna inteligencja wrogów jest ulepszona
-przeciwnicy bardziej realistycznie reagują na zaatakowanie
-oni również mają więcej sposobów na zaatakowanie ciebie
-przeciwników nie zatrzymują już ściany czy przeszkody, żeby cię dorwać skoczą nawet z przepaści
-nie jest pewne czy Gotic 3 będzie miał różne zakończenia
-NPC mają wykonują bardziej realistyczne codzienne czynności
-fabuła w Gothicu 3 nie będzie się posuwała naprzód tylko poprzez rozmowę
Świat
Myrtana jest kontynentem gdzie wszystjo może się wydarzyć
-świat nie będzie się automatycznie generować jak w Diablo 2
-będą różne klimaty
-włączając: dżungle, wydmy, pustynie, podziemia i góry
-Myrtant to rzeka biegnąca przez Myrtanę
-możesz odwiedzać wyspy statkiem
-Varant to miasto
-możesz odwiedzić teren zwany Nordmar
-nie możesz wrócic do Khorinis
-oblężenie orków trwa w Myrtanie i jego miastach
-świat wygląda realistyczniej dzięki nowej technologii Pixel Shading


Stolica: to największe miasto w Myrtanie; tam żyje król Rhobar II.
Budynki w stolicy:
-królewski pałac
-świątynie Adanosa i Innosa
-biblioteka
-bank
-wielkie targowisko
-miejsce dla handlarzy
-łucznicy, kowale, alchemicy i wiele więcej
-stajnie
-tawerny
-szpital
-katakumby
-wieże

Górska Forteca: to była forteca paladynów ale Orkowie zaatakowali ją i zabili paladynów, którzy tam żyli. Po przybyciu, Lee i jego najemnicy pokonali orków, którzy tam byli i zrobił z fortecy jego własność.
Klasztor: tam żyją magowie ognia i nowicjusze uczący sie umiejętności i modlący do Innosa.
Wieża Magów Wody: to jeden z najwiekszych budynków w Myrtanie. Zlokalizowany w środku Myrtany, magowie wody uczą się tam umiejętności i studiują magię.
Obozowisko Łowców: drewniana forteca należąca do paladynów. Jednakże, musieli się stamtąd wycofać i forteca jest pusta. To była szansa dla farmerów, którzy przywłaszczyli sobie fortecę i zrobili z niej Obozowisko Łowców.
Wielki Zamek: najpotężniejszy budynek w Myrtanie, właściciele to Stowarzyszenie magów, wojwnicy i "Heriserzy".
Forteca Orków: główny budynek orków. Tutaj myślą o dalszych planach.
Górska Przełęcz: przełęcz pomiędzy płn. i płd. Myrtaną. Najemnicy Lee pilnują przejścia w zamian za co dostali Górską Fortecę od króla.
Północne Miasto: dobrze chronione miasto wielkości Khorinis. Pewna część jest na terenie orków. Jest położne pomiędzy górami a morzem.
Gildie:
Strażnicy: ochraniają miasta wewnątrz i na zewnątrz jak Straż Miejska
Paladyni Strażnicy: lepsi strażnicy, ochrona króla. Dostają rozkazy bezpośrednio od króla
Zakon Paladynów: tacy jak w Gothicu 2

Łowcy: byli farmerzy, którzy nie chcieli płacić podatków. Polują prawie na wszystko, od wilków do cieniostworów.
Najemnicy: to silni i użyteczni farmerzy. Żyją w Górskiej Fortecy gdzie płacą im za pilnowanie Górskiej Przełęczy.
Łowcy Orków: polują i zabijają orków. Dniami i nocami szukają "samotnych" Orków. W jednym celu, zdobycia bogactwa. Odpowiednicy Łowców Smoków z Gothica 2.

Nowicjusze: to studenci magii. Trenują aby zostać magami.
Magowie Ognia: ze sztuką magii i błogosławieństwem Innosa, mogą poradzić sobie prawie ze wszystkim.
Magowie Wody: potężni w sztuce magii, słabi w walce bronią. Magowie Wody modlą się do swojego boga Adanosa, o nadzieję i siłę.

Wojownicy: ochraniają siebie samyc przed orkami. Właściciele najwyższej, najotężniejszej budowli w Myrtanie. Wielkiego Zamku w Górach.
Stowarzyszenie Magów: to nie są magowie ognia czy wody, ale wojownicy posiadający więdzę sztuki magicznej. Walcza potężna bronią i magią.
Heriserzy: prawdziwi właściciele Wielkiego Zamku. Jest tylko pięciu "Heriserów" w całej grze. Plotka głosi, że są niezwyciężeni.


Anarciści: to ludzie żyjący w obozie w podziemiach. Są ateistami. Jednakżę, odgrywją ważną rolę w histori o bogach.
 

Blizna

Member
Dołączył
10.3.2005
Posty
592
QUOTE (siemin @ 05-05-2005, 19:00) i co wy na to???????'
Poco piszesz w 2 takich samych tematach i co wy na to?
Ten temat jest do zamkniecia bo chyba niechcący stworztłeś dwa tematy.
Prosze nie pisać tu
 

siemin

Member
Dołączył
5.5.2005
Posty
77
ej ludzie usuncie ten temat bo ja niepotrafie....
dry.gif
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom