Gildia Złodziei ( Problem )

Status
Zamknięty.

buciu52

New Member
Dołączył
11.12.2011
Posty
5
Witam.
Mam problem z dostaniem klucza do gildii złodziei ... Czytałem że trzeba wejść do karczmy gdzie jest Moe , porozmawiać z Kardifem i następnie udać się do Nagura....
Niestety jestem Nowicjuszem w klasztorze i Naguar nie chcę nawet ze mną rozmawiać.... No i też stało się tak że Rangaru ( nie pamiętam jak to się pisze :p ) też zakapowałem Andre .... Całkiem przypadkowo...
Jak mam teraz dostać się do gidii złodziei ?
Proszę o szybką pomoc.
 

Arven

Mr. Very Bad Guy
Weteran
Dołączył
18.5.2007
Posty
3647
Są dwa sposoby na dostanie się do gildii złodziei. Pierwszy z nich to wydanie Rengaru straży. Po wydaniu udajesz się do karczmy i Kardiff sam powinien Ci powiedzieć, że gdzieś za domem Halvora ktoś na Ciebie czeka. Jeśli Ci tego nie powiedział to nie wiem co się stało, pewnie jakiś bug. Przy tej metodzie nie musisz rozmawiać z Nagurem.

Sposób drugi może być nieco bardziej czasochłonny i niestety, chyba już dla Ciebie niedostępny. Musisz wykryć, że Halvor, Rengaru i Nagur maczają palce w brudnych interesach itp. Rengaru masz już z głowy. Z Halvorem też nie będzie problemów, ale z Nagurem to inna sprawa. Dołączając do straży lub klasztoru uniemożliwiasz wykonanie zadania z nim związanego, więc pozostaje tylko metoda pierwsza.
 

buciu52

New Member
Dołączył
11.12.2011
Posty
5
To już koniec ze mną ;/

Rangaru wydałem i nic nie ma...
A tego co handluje rybami ( na niego nie kapowałem ) ;/

Co teraz zrobić?
Da się to naprawić...
 

szkeleton

Hmmmm
Członek Załogi
Dołączył
15.11.2008
Posty
8520
Karczmarz nie mówi ci, że ktoś na ciebie czeka?
 

Arven

Mr. Very Bad Guy
Weteran
Dołączył
18.5.2007
Posty
3647
Grasz w Noc Kruka czy w wersję podstawową? Bo jeżeli grasz z dodatkiem to możesz wrzucić save do tego tematu i zobaczę co, gdzie i jak.
 

buciu52

New Member
Dołączył
11.12.2011
Posty
5
Wczytałem sobie zapis :) Tym razem wrobiłem handlarza rybami :)