Galeria By Bh

BraveHeart

Member
Tutaj będe zamieszczał moje prace głownie zdjęcia.
Chętnie dowiem się co o nich sądzicie.

Na tapete :)

mój piesek :p

Później wrzuce więcej.

Zrobione w oceanarium we Francji B)

Przeniosłem zdjecie do twojej galerii - God

szczurek

Menda serowa
Weteran
Nie znam się na fotografi od tej strony technicznej, ale te zdjęcia mi się bardzo podobaja.
Są dobre nie tylko na tapetę do kompa ale i do jakiegoś albumu. Przyjemnie się ogląda i niektóre pomysły zasługują na pochwałę.
Super, daj więcej :)

halek

Member
Moim zdaniem zdjęcia są naprawdę świetne. Szczególnie podobają mi się pierwsze i ostatnie. Ta chatka.. zawsze chciałem mieszkać w takim miejscu ;]. Zdjęcie powyżej psa też świetne. Piesek, brzoza ptaki i kwiat fajne, jednak najbardziej podobają mi się te górskie krajobrazy. Foto nr1 zaraz ustawiam na tapetę i czekam na kolejne ;).

Edit. Mam pytanie - gdzie było robione to pierwsze zdjęcie?

Johnny

Member
Bardzo fajne zdjęcia. Ten pierwszy dałem se na pulpit. Pies, zachód słońca, ptaki wszystko ładne.
Czekam na kolejne zdjęcia ;)

Pozdro !

BraveHeart

Member
Bardzo się ciesze że tak się podobają, niedługo dodam nowe.

Ps. to pierwsze zdjęcie było robione w miejscowości 5km od Zakopanego, ale nazwy nie pamiętam. Te góry w oddali to już Tatry Słowackie.

daria

Szejn
Weteran
LOL!!Te zdjecia sa zajebi*te!!Chlopie one wygladaja jakby byly robione przez profesjonaliste.., a Ty chyba krotko sie tym zajmujesz(?)...
Wg mnie najlepsze sa: pierwsze,drugie,trzecie i osme, ale jakbym miala jedno wybrac, to te pierwsze One wyglada jak obrazek, mam nawet w domu takie puzzle, ktore sa identyczne.. <wow>.Qrcze te golebie tez...!!Normalnie nie wiem, co powiedziec, idealnie uchwycone postacie(golebie hah), gory, chmury i ogolnie tlo..
Powiedz, a ile robiles jedno takie zdjecie(np.to 1), bo chyba nie podeszles i od razu takie zrobiles..Czekales na odpowiedni moment tla(chmury, mgla itd.)??Czy zrobiles kilka od razu i te najlepsze wybrales, co??