Electric_dragon/piotr K.

• Thread starter Electric_Dragon
  • Rozpoczęty
E

Electric_Dragon

Guest
Jak zacząc? Aha. Witam Was ;) Na forum jak widzicie od przeszło 3 lat. Od kilku miesięcy jakoś częściej zaglądam a wręcz jestem obecny prawie codziennie. W Gothica nie gram już, wyrosłem :p ale poczytać sobie lubię. Od roku student budownictwa na Politechnice Świętokrzyskiej. Studiuję i pracuję. Pracuję na świeżym powietrzu co najbardziej odczuwam podczas zimy. :D
Moja mania to książki. Z każdej wypłaty zakupuje jedną, dwie sztuki. Chociaż ostatnio się uspokoiłem z czytaniem. Pamiętam w gimnazjum kupiłem któryś tom z serii Warcrafta, siedziałem nad nią do 4 rano a zacząłem czytać o 20. Półtorej godziny snu i do szkoły. Heh to był pamiętny dzień. Nie wytrzymałem i zerwałem kilka godzin. Interesuję się tematyką fantasy, ale głowę mam otwartą na inne gatunki. Moja wirtualna aktywność internetowa? MMORPG Gildwars na którym siedze również od 2004 roku. Aktywnośc na kilku forach tematycznych, nja kilku jako mod, na jednym jako admin. Po pracy najchętniej włączam sobie muzyczkę, przeważnie dance house, ale też znajdą się ostrzejsze rytmy. SOAD, Papa Roach, Linkin Park(fan) Anathema, Tool, Coma. Wysokie miejsce w moim rankingu zajmuje muzyka z filmów historycznych. Zajebiste niektóre utwory są. Filmotekę też posiadam niezła.
Ostatnio zacząlem interesować się ASG, zbieram fundusze oraz poznaję ten rynek tej zabawy.
GG i email mój znacie, spójrzcie tylko na sygnaturkę.
Wracając do tematu taaak, po bodajże roku wstąpiłem do wojowników, i bawię u nich niezmiennie przez cały czas. NRP to dobra rzecz, nawet sobie postać tam stworzyłem, pobawię się trochę i zobaczę jak mi wychodzi. No co mam więcej napisać, gdzie mieszkam i ile mam lat, znajdziecie w profilu. Wystarczy kliknąc;)

Pozdrawiam, jak będę chciał coś więcej napisać, to napisze , O :D

Rangiz

Weteran
Weteran
Redakcja
No, Ed. Nie ma to jak się przedstawić po 3 latach :lol:

nie ma to jak spamić w temacie ;]....ostrzegam