Czas Wolny !

Co robisz w czasie wolnym ?


  • Total voters
    0
Status
Zamknięty.

Norton

Member
Dołączył
4.1.2006
Posty
53
Ja w czasie wolnym wale w kompa do nocy. Jak większość mojch kolegów.
A co wy robicie?



Pozdro

Ziomy, ziomale. Clozet!! Długo to już trwa... - Oz.
 

Wilko

New Member
Dołączył
30.12.2005
Posty
25
Ja tak samo jak mam wolny czas to wiekszość tego czasu poświęcam na <nawalanie>w kompa
rolleyes.gif


sory za krótkiego posta ale nie ma co więcej pisać
 

szczurek

Menda serowa
Weteran
Dołączył
26.10.2004
Posty
4565
No jak jest taka możliwość to zasiadam przed kompem i tam spędzam czas wolny. Potem troszke na dwór i ze znajomymi, ewentualnie TV. Jak jest taka potrzeba to się ucze, a jak juz na prawde nie wiem co mam ze sobą zrobić to ide spać
smile.gif
Czyli chyba nigdy mi sie nie nudzi
tongue.gif
 

Khalid

Member
Dołączył
13.9.2004
Posty
453
Ja siedze na kompie prawie cały czas. Nawet wtedy gdy nie mam czasu
tongue.gif

Poprostu jestem informatykiem i w sumie ogólnie kompy to moje hobby.
Lubie grać (szczególnie w Gothic'a i Guild Wars) oraz poznawać co raz to nowe technologie komputerowe.
Właśnie na poświęcam większość wolnego czasu.
biggrin.gif




POZDRO "Khalid"
 

Gelo

Member
Dołączył
22.12.2005
Posty
99
ja w wolnym czasie przede wszystkim włóczę się w kumplami i kumpelami po mieście
smile.gif
smile.gif
. Poza tym siedzę przed kompem na gg, gram w co popadnie albo czytam o nowościach związanych w komórkami. Można powiedzieć, że to moje hobby
biggrin.gif
biggrin.gif
 

Sword

Member
Dołączył
10.11.2004
Posty
514
Hmm generalnie wolny czas spędzam w towarzystwie znajomych przy piwku
biggrin.gif
.
Prócz tego jednak dość często jestem przy kompie jak niektórzy zapewne wiedzą
tongue.gif
.
Jak widać nie mam więc jednej recepty na spędzanie wolnego czasu,robię różne w zależności od miejsca czasu i sytaucji
biggrin.gif
 

ozi

Athlete
Weteran
Dołączył
29.8.2004
Posty
1047