- Dołączył
- 15.11.2008
- Posty
- 8520
Paladyni występują we wszystkich częściach serii Gothic (w Gothic 1 paladyni występują jedynie w modzie "Mroczne Tajemnice" i spotykamy tam tylko jednego paladyna Garonda). Jest to elitarne zgromadzenie, które walczy po stronie króla oraz Innosa. Posiadają zbroje płytowe oraz błogosławione bronie dwuręczne. W Gothic 3 zbroja paladyna nie zmienia się diametralnie, jedynie zmianie ulega brak hełmu, a w dodatku Zmierzch Bogów do zbroi są dodane różne rzeczy (między innymi płytki oraz inne kolory). Posługują się unikalną magią paladynów oraz magią leczenia.
W Gothic 2 paladyni zostali wysłani na wyspę Khorinis by wydobyć magiczną rudę z Górniczej Doliny, służącą do walki z orkami na kontynencie. Większość paladynów została wysłana do dawnej Kolonii Karnej w poszukiwaniu magicznego surowca. Po dotarciu do Górniczej Doliny większość paladynów dostała się do starego zamku pozostałego po Starym Obozie, chroniąc się przed orkami oblegającymi zamek. Garond został głównym dowódcą w zamku i wysłał 3 grupy kopaczy do poszukiwania rudy. Dowódcami tych grup byli paladyni Fajeth, Silvestro oraz Marcos. Większość zginęła lub nie wydobyła ani grama rudy dla króla. Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent reszta paladynów stoczyła w Górniczej Dolinie bitwę z orkami. Ostatecznie wszyscy paladyni polegli i orkowie zajęli całe Khornis.
W Gothic III sytuacja u paladynów nie wygląda lepiej, ponieważ są na skraju wyginięcia po przegranej wojnie z orkami. Magia paladynów nie istnieje, ponieważ Xardas ją zniszczył. Paladynów możemy spotkać wyłącznie w stolicy ludzi, Vengardzie, oraz w obozach buntowników, jako dowódców. Mają zadanie od magów ognia by zdobyć 12 ognistych pucharów, które dadzą im moce magiczne.
Po wybraniu strony przez Bezimiennego może on doprowadzić do całkowitego zniszczenia paladynów lub zwiększenia ich sił na kontynencie.
W dodatku Zmierzch Bogów paladyni są główną siłą na kontynencie i przesiadują w Vangardzie pod wodzą generała Lee z dala od wojny domowej.
W Gothic Arcania paladyni zostali największą (zakonem podobnym do zakonu krzyżackiego) siłą, którą król Rhobar III dowodzi, próbując zjednoczyć całe królestwo.
Paladyn w służbie Innosa (Gothic 2).
Rycerze w służbie Innosa (Gthic 2).
W Gothic 2 paladyni zostali wysłani na wyspę Khorinis by wydobyć magiczną rudę z Górniczej Doliny, służącą do walki z orkami na kontynencie. Większość paladynów została wysłana do dawnej Kolonii Karnej w poszukiwaniu magicznego surowca. Po dotarciu do Górniczej Doliny większość paladynów dostała się do starego zamku pozostałego po Starym Obozie, chroniąc się przed orkami oblegającymi zamek. Garond został głównym dowódcą w zamku i wysłał 3 grupy kopaczy do poszukiwania rudy. Dowódcami tych grup byli paladyni Fajeth, Silvestro oraz Marcos. Większość zginęła lub nie wydobyła ani grama rudy dla króla. Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent reszta paladynów stoczyła w Górniczej Dolinie bitwę z orkami. Ostatecznie wszyscy paladyni polegli i orkowie zajęli całe Khornis.
W Gothic III sytuacja u paladynów nie wygląda lepiej, ponieważ są na skraju wyginięcia po przegranej wojnie z orkami. Magia paladynów nie istnieje, ponieważ Xardas ją zniszczył. Paladynów możemy spotkać wyłącznie w stolicy ludzi, Vengardzie, oraz w obozach buntowników, jako dowódców. Mają zadanie od magów ognia by zdobyć 12 ognistych pucharów, które dadzą im moce magiczne.
Po wybraniu strony przez Bezimiennego może on doprowadzić do całkowitego zniszczenia paladynów lub zwiększenia ich sił na kontynencie.
W dodatku Zmierzch Bogów paladyni są główną siłą na kontynencie i przesiadują w Vangardzie pod wodzą generała Lee z dala od wojny domowej.
W Gothic Arcania paladyni zostali największą (zakonem podobnym do zakonu krzyżackiego) siłą, którą król Rhobar III dowodzi, próbując zjednoczyć całe królestwo.
Paladyn w służbie Innosa (Gothic 2).
Rycerze w służbie Innosa (Gthic 2).