Ohaio

Hadriell

New Member
Nazywam się Krzysztof i mam 21 lat. Jestem z Częstochowy. Aktualnie studiuję i jestem zadowlony, bowiem moje studia są proste jak budowa cepa i na dodatek za nie płacę, więc nie wywalą mnie tak łatwo. ;>
Studiuję Turystykę i Rekreację i szczerze mówiąc, sam nie wiem jak na tym kierunku wylądowałem. Nie wiem, może byłem nieprzytomny składając papiery, bądź kosmici przejęli władzę nad moim ciałem, nie wiem.
Dobra, coś o mnie: Wiecie ile mam lat i jak mam na imię i skąd jestem. Powiem jeszcze, że moim hobby, a niektórzy mówią, że nawet obsesję mam na tym punkcie, są książki. Kocham je i czytam bardzo dużo, nawet na zajęciach na uczelni. Lubię także pisać swoje własne rzeczy: opowiadania, eseje i inne rzeczy tego typu. Lubię także gry komputerowe.
Mangi czytam od groma i sam się zdziwiłem jak to wszystko policzyłem ile tego przeczytałem dotychczas, bowiem wyszło tego około 30 różnych mang zaczętych i skończonych bądź czytanych na bieżąco.
Anime także lubię i mam bzika na punkcie tylko i wyłącznie dwóch anime - Clannad (seria jeden + After Story) oraz Nodame Cantabile (które wręcz ubóstwiam).
Muzyki słucham każdej: Rock, Pop, Metal, Rap, Disco Polo, Techno. Słucham wszystkiego co wpadnie w rękę. Po prostu doceniam wszystko co stworzyli ludzie, którzy chcieli pokazać się ze swojej artystycznej strony. Obecnie przysłuchuję się muzyce klasycznej, właśnie leci Bach.

Jak już gdzieś napisałem: Będę się udzielać tylko w dziale o Risen, ciężkich tematach czysto filozoficznych oraz w twórczości własnej, w której zamierzam zamieszkać na parę ładnych tygodni.

Jak tu trafiłem? A dzięki temu, że na instrukcji do Risen jest adres strony waszej. ;P

Hadriell pozdrawia.

Najemnik@

Member
Troche sie rozpisałeś :D dawno nie wiedziałem tak długiego powitania, ale to świadczy o czymś dobrym, przestrzegaj regulaminu, zostań na dłużej, nie ważne w jakim dziale byle byś był aktywny.

Hadler

Member