Grupa Operacyjna

T

Thran

Guest
Co tu dużo mówić.

Mieszko i Ziemovit są z Zielonej Góry ale robią za to fajne teledyski moim zdaniem Nie będzie niczego jest najlepsze a potem świr ale oni lekko przypominają Comę ale nie mogę ich porównać :)
 

Aniol Stroz

Najlepszy grafik
Moderator
Redakcja
Dołączył
14.10.2006
Posty
2045
Mniam ;p. Sam miałem założyć ten temat ^^. Muszę przyznać że to jeden z moich ulubionych zespołów muzycznych (o ile zespołem są xD). Cóż, bardzo podobają mi się ich teksty. Dla niektórych śmieszne, a dla niektórych żałosne. Kwestia gustu, więc mnie tu nie zjeżdżajcie ;]. Muzyka taka trochę przypominająca hip-hop, ale mogę się mylić (jestem zielony w tych sprawach ;]). Powiedzieć o nich mogę tylko że mają zaje*iste piosenki. Szczególnie ''świr'' i ''bądź sobą''.. Oceniać liczbowo nie będe ;].

Pozdrawiam.
 

szczurek

Menda serowa
Weteran
Dołączył
26.10.2004
Posty
4565
CYTAT
ale oni lekko przypominają Comę


wtf ?!?!

Jak mam zly dzien to lubie sobie puscic ich teledysk tak zeby sie posmiac ;] Ale nie znich tylko z ich pomysłów, podziwiam ich za to ze robią to co lubią i mają wyrąbane na opinię publiczną ;p
 

Morgahard

" I'm what you call a demon..."
Weteran
Dołączył
15.9.2004
Posty
1186
Ja o nich usłyszałem zaraz po tej piosence o Krzysiu K. :p Cały czas z kolegą się z tego polewaliśmy ale było mineło i za kolejnym razem przestało być śmieszne. Każda ich kolejna piosenka wydaje mi się być gorsza od poprzedniej ale mimo to chyba coraz więcej osób się deklaruje że im się taka muzyka podoba. Teraz o ile sie nie mylę Mieszko poprowadzi jakiś program na Vivie więc zobaczymy...
 

Karpielek

VIP
VIP
Dołączył
7.5.2008
Posty
1208
Jedyna piosenka z która slyszałem jest o Kononowiczu. Jest zaje*ista. Mam ja nawet na komórce :D "CYTAT
Taki mamy plan jaki potrafimy zrobić, oddaj cześć wodzowi niech zyje Kononowicz

No po prostu cud miód :D
 

RoMek

Niewolnik systemu
Członek Załogi
Dołączył
7.5.2008
Posty
4786