Skocz do zawartości


Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox Otwórz w nowym oknie

@  abi : (18 listopad 2018 - 00:13 ) branoc
@  abi : (17 listopad 2018 - 22:01 ) bry słodziaki ;)
@  Szkeleton : (16 listopad 2018 - 00:04 ) tfyb
@  abi : (16 listopad 2018 - 00:00 ) branoc
@  abi : (15 listopad 2018 - 23:57 ) yhy
@  Szkeleton : (15 listopad 2018 - 23:23 ) ybnumklp;[
@  abi : (15 listopad 2018 - 18:40 ) bry
@  abi : (14 listopad 2018 - 23:15 ) oooo kto zawitał :D
@  ArminaS : (13 listopad 2018 - 21:38 ) BumSzakaLaka
@  abi : (13 listopad 2018 - 21:29 ) kurde muszę sobie okulary zmienić bo wyczytałam u szkela cycka, ide lepiej spać ;p
@  Szkeleton : (12 listopad 2018 - 21:58 ) cyka
@  Dark Fenix : (12 listopad 2018 - 21:24 ) bry
@  abi : (12 listopad 2018 - 17:22 ) to sie cieszę :D
@  Szkeleton : (12 listopad 2018 - 00:03 ) tak
@  abi : (11 listopad 2018 - 23:50 ) lenie żyjecie?
@  abi : (10 listopad 2018 - 20:49 ) kurde aleś mu dowalił :P
@  Anioł Stróż : (10 listopad 2018 - 09:58 ) tomi stara dupo!
@  Kekite : (09 listopad 2018 - 16:16 ) hejo
@  abi : (09 listopad 2018 - 14:26 ) bry
@  abi : (07 listopad 2018 - 14:45 ) haha dobre :D
@  Szkeleton : (07 listopad 2018 - 09:21 ) Gra z 1998 roku, wyskakuje błąd, "twoja karta graficzna jest zestarzała"
@  Szkeleton : (06 listopad 2018 - 23:45 ) tom, ty inzynier, ja magisterka
@  Szkeleton : (06 listopad 2018 - 23:42 ) cieniasy
@  abi : (06 listopad 2018 - 23:07 ) uciekam, bo rano trzeba podnieść swoje zwłoki wcześniej, tomi zaglądaj częściej :D, branoc
@  abi : (06 listopad 2018 - 23:02 ) przynajmniej miałeś ciekawe zajęcie :P
@  tomisakis : (06 listopad 2018 - 22:59 ) Eh, pamiętam jak całe święta ponad 10 lat temu szukałem tego cholernego Marcosa
@  abi : (06 listopad 2018 - 22:54 ) ja chyba sobie odświeżę gothica w grudniu
@  abi : (06 listopad 2018 - 22:53 ) oby :D, no sama się nie napisze :P
@  tomisakis : (06 listopad 2018 - 22:52 ) a bym sobie tak zagrał w takiego Gothica, ale jakbym nie wiedział co i jak
@  tomisakis : (06 listopad 2018 - 22:52 ) mam nadzieję, że po nowym roku się zluzuje w robocie bo nie wyrobie, a inżynierkę trzeba napisać xD
@  abi : (06 listopad 2018 - 22:51 ) więc wszyscy sie mijamy ;)
@  abi : (06 listopad 2018 - 22:51 ) ja bywam głownie wieczorami, ale jak zwykle mało kto siedzi dłuzej niz minutę
@  abi : (06 listopad 2018 - 22:50 ) to masz niezły zapiernicz :D
@  abi : (06 listopad 2018 - 22:50 ) o matko,
@  tomisakis : (06 listopad 2018 - 22:49 ) z uczelni do pracy i z pracy na uczelnię tylko, nie spodziewałem się, że kogoś tu zastam
@  abi : (06 listopad 2018 - 22:48 ) jakoś czas tak szybko pędzi :D, wszystko ok :), a u ciebie?
@  tomisakis : (06 listopad 2018 - 22:47 ) co tam?
@  tomisakis : (06 listopad 2018 - 22:47 ) uff
@  abi : (06 listopad 2018 - 22:47 ) ależ skąd :D
@  tomisakis : (06 listopad 2018 - 22:46 ) nie spóźniłem się przypadkiem?
@  abi : (06 listopad 2018 - 22:43 ) jak to nie, ja czekałam na ciebie :D
@  tomisakis : (06 listopad 2018 - 22:39 ) nie spodziewaliście się mnie tutaj :D
@  Szkeleton : (05 listopad 2018 - 23:45 ) Póki nie przejął większość akcji to było dobrze, a teraz to wszystko upada po równi pochyłej
@  Szkeleton : (05 listopad 2018 - 23:43 ) To się nazywa zjebany Activision
@  Dark Fenix : (05 listopad 2018 - 18:42 ) Szkiel to się nazywa "pozytywny" PR :P
@  abi : (05 listopad 2018 - 00:00 ) branoc
@  abi : (04 listopad 2018 - 20:17 ) aż słów braknie na skomentowanie tego
@  abi : (04 listopad 2018 - 20:16 ) o ja :lol:
@  Szkeleton : (04 listopad 2018 - 18:54 ) No i zaczęli również banować streamerów diablo, którzy wyrazili swoje niezadowolenie. Zbanowali chyba kilka jak ie kilkanaście kont na twitchu
@  Szkeleton : (04 listopad 2018 - 18:53 ) Ludzie zaczęli minusować filmiki na yt i wylewać swoje żale, to blizzard zaczął ich banować, a swoje filmiki wstawiać na nowo by nie było dislike'ow a komentarze usuwają
@  Szkeleton : (04 listopad 2018 - 18:52 ) Jedyne pytania jakie padały to z cyklu "czy to żart?"
@  Szkeleton : (04 listopad 2018 - 18:51 ) By powiedzieć, że w ciągu 4 lat stworzyli grę na komórki
@  Szkeleton : (04 listopad 2018 - 18:51 ) Zrobili wielką ceremonię otwarcia, zaprosili wszystkich hardcorowych graczy PC, 30 minut przemowy jaka ta część będzie przełomowa itd.
@  abi : (04 listopad 2018 - 18:29 ) życie kostek ;), bry max... :)
@  Maxhagen : (04 listopad 2018 - 14:47 ) :wave:
@  Szkeleton : (04 listopad 2018 - 14:25 ) Jeszcze nie widzialem takiego hejtu na blizzarda niz przez ostatnie kilka dni
@  abi : (04 listopad 2018 - 00:15 ) graj graj :)
@  Szkeleton : (03 listopad 2018 - 22:26 ) deeestinyyyyyyyyy
@  abi : (03 listopad 2018 - 19:32 ) bry
@  abi : (03 listopad 2018 - 00:51 ) pierwsza ;)
@  Szkeleton : (02 listopad 2018 - 19:39 ) BRAC PÓKI CIEPŁE
@  Szkeleton : (02 listopad 2018 - 19:39 ) DARMOWE DESTINY 2
@  Szkeleton : (02 listopad 2018 - 19:39 ) https://lowcygier.pl...f-IVtfeG_8GIbII
@  abi : (02 listopad 2018 - 19:13 ) :P
@  abi : (01 listopad 2018 - 17:08 ) bry :)
@  abi : (31 październik 2018 - 16:47 ) tylko nie używaj , ie łotwieraj
@  abi : (31 październik 2018 - 16:45 ) jak to na co, za kilka lat sprzedaż z zyskiem :P
@  morawcik : (31 październik 2018 - 09:09 ) na co mi pudełko i książeczka? tylko miejsce zajmują :P
@  abi : (30 październik 2018 - 16:53 ) dokładnie :D
@  Shawn a'... : (30 październik 2018 - 15:26 ) I jest KSIĄŻECZKA
@  Szkeleton : (30 październik 2018 - 14:53 ) ALE TO PUDEŁKOOOO
@  abi : (30 październik 2018 - 14:39 ) oj tam nie znacie się xd
@  morawcik : (30 październik 2018 - 08:48 ) Mod jak mod ale żeby płacić za coś co zostało wydane za darmo? xD
@  Shawn a'... : (30 październik 2018 - 00:51 ) drugi?
@  Szkeleton : (30 październik 2018 - 00:48 ) pff
@  Szkeleton : (29 październik 2018 - 21:05 ) Mogą sobie to pudełko wepchnąć i im jeszcze tam starczy mnostwo miejsca
@  Szkeleton : (29 październik 2018 - 21:05 ) właśnie stara jędzo
@  RoMek : (29 październik 2018 - 20:13 ) najmłodsza już nie jesteś :P
@  abi : (29 październik 2018 - 19:27 ) weź bo się teraz saro poczułam xd
@  Shawn a'... : (29 październik 2018 - 16:32 ) Dla mnie było kiedy miałem jakieś 12 lat, teraz widzę jaki ten mod jest badziewny
@  abi : (29 październik 2018 - 14:06 ) eee no panowie, przecież to jest wincej warte !
@  Shawn a'... : (29 październik 2018 - 09:46 ) Ja bym raczej zszedł do kłaczka kurzu ściągniętego z miotły
@  Szkeleton : (28 październik 2018 - 21:14 ) zacznijmy od spuszczenia ceny do gumy spod szkolnej ławki
@  Szkeleton : (28 październik 2018 - 21:14 ) Możemy się targować
@  abi : (28 październik 2018 - 15:12 ) no kurde ja kupiłam aż trzy egzemplarze, taka perełka :D
@  Shawn a'... : (27 październik 2018 - 22:16 ) Deal życia
@  Shawn a'... : (27 październik 2018 - 22:16 ) Szkele, nie kupiłbbyś sobie MT za stówkę?
@  Szkeleton : (27 październik 2018 - 21:50 ) meh
@  abi : (27 październik 2018 - 14:09 ) bry :)
@  Dark Fenix : (26 październik 2018 - 19:52 ) Witam
@  morawcik : (26 październik 2018 - 07:19 ) siemanko
@  abi : (25 październik 2018 - 14:11 ) xd
@  morawcik : (25 październik 2018 - 07:23 ) Szkele - samemu fajnie, tylko kłótliwy skurczybyk jest :D
@  morawcik : (25 październik 2018 - 07:23 ) xD
@  Szkeleton : (25 październik 2018 - 07:12 ) Pojebało ich?
@  abi : (24 październik 2018 - 21:47 ) o ja xd
@  Dark Fenix : (24 październik 2018 - 20:17 ) XD
@  Dark Fenix : (24 październik 2018 - 20:17 ) https://www.olx.pl/o...html#9f58842015
@  Dark Fenix : (24 październik 2018 - 20:17 ) co to jest?
@  abi : (24 październik 2018 - 19:32 ) bryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :D
@  Szkeleton : (24 październik 2018 - 09:47 ) dziwnie samemu czyz nie?
@  morawcik : (24 październik 2018 - 07:29 ) elo
@  morawcik : (23 październik 2018 - 07:40 ) bry
@  morawcik : (21 październik 2018 - 21:33 ) :(
@  abi : (20 październik 2018 - 23:07 ) pierwsza, zmykam na kilka dni ;), branoc
@  Szkeleton : (19 październik 2018 - 22:04 ) hie hie hu
@  abi : (19 październik 2018 - 21:53 ) hehehe
@  morawcik : (19 październik 2018 - 09:53 ) ha ha ha...
@  abi : (18 październik 2018 - 23:08 ) pirwsza
@  Szkeleton : (18 październik 2018 - 21:10 ) kery jest kery
@  Szkeleton : (18 październik 2018 - 21:10 ) teraz nie wiadomo
@  Szkeleton : (18 październik 2018 - 21:10 ) jakie?
@  abi : (18 październik 2018 - 17:29 ) ale jakie? xd,
@  morawcik : (18 październik 2018 - 07:36 ) halo, wypraszam sobie takie zabawy...
@  abi : (17 październik 2018 - 23:16 ) może... ale za to pierwsza :P
@  Szkeleton : (17 październik 2018 - 21:25 ) słaba
@  Dark Fenix : (17 październik 2018 - 21:25 ) s
@  morawcik : (17 październik 2018 - 21:24 ) e
@  abi : (17 październik 2018 - 21:23 ) t
@  Baal Niszczy... : (17 październik 2018 - 21:23 ) s
@  Shawn a'... : (17 październik 2018 - 21:23 ) e
@  Szkeleton : (17 październik 2018 - 21:22 ) j
@  abi : (17 październik 2018 - 19:52 ) dziwne to xd
@  Baal Niszczy... : (17 październik 2018 - 19:51 ) zalogowana jako baal mogę pisać na sb,
@  Baal Niszczy... : (17 październik 2018 - 19:50 ) kurde
@  abi : (17 październik 2018 - 19:46 ) o żesz, wydało się :lol:
@  morawcik : (17 październik 2018 - 07:27 ) dobra dobra, my już wiemy co ty tam robisz :P
@  abi : (16 październik 2018 - 23:07 ) kajet :P
@  Szkeleton : (16 październik 2018 - 21:24 ) Chyba do kajety abi
@  Dark Fenix : (16 październik 2018 - 18:49 ) pierwszy
@  abi : (16 październik 2018 - 18:00 ) eee nooo ja się przejmuję i liczę w moi tajnym kajecie :P
@  morawcik : (16 październik 2018 - 10:59 ) i się tym przejmował xD
@  morawcik : (16 październik 2018 - 10:59 ) jeszcze jakby to ktoś liczył :P
@  abi : (15 październik 2018 - 21:50 ) wszystkie punkty moje
@  abi : (15 październik 2018 - 21:50 ) nie mam konkurencji :D
@  Szkeleton : (15 październik 2018 - 21:00 ) I tak wygram
@  morawcik : (15 październik 2018 - 07:18 ) nie ścigaj się ze sobą :P
@  abi : (14 październik 2018 - 23:38 ) i ja ;p
@  abi : (13 październik 2018 - 23:06 ) pierwsza
@  abi : (13 październik 2018 - 19:43 ) ja mam cały czas wolne ;)
@  Szkeleton : (12 październik 2018 - 23:09 ) WOLNEEEEEEEEE
@  abi : (12 październik 2018 - 19:27 ) no niby tak . chociaż mi to obojętne :P
@  Dark Fenix : (12 październik 2018 - 15:24 ) weekend :D
@  morawcik : (12 październik 2018 - 07:23 ) #smuteczek
@  abi : (11 październik 2018 - 23:08 ) dobranoc leniwe zbóje :D
@  abi : (11 październik 2018 - 20:33 ) to jest dramat xd
@  morawcik : (11 październik 2018 - 13:06 ) -.-
@  Szkeleton : (11 październik 2018 - 09:37 ) u
@  Szkeleton : (11 październik 2018 - 09:37 ) .
@  Szkeleton : (11 październik 2018 - 09:37 ) w
@  Szkeleton : (11 październik 2018 - 09:37 ) e
@  Szkeleton : (11 październik 2018 - 09:37 ) r
@  Szkeleton : (11 październik 2018 - 09:37 ) c
@  Szkeleton : (11 październik 2018 - 09:37 ) s
@  morawcik : (11 październik 2018 - 07:14 ) ta, muta mu xD
@  abi : (10 październik 2018 - 23:12 ) :witch:
@  abi : (10 październik 2018 - 20:42 ) o kościsty zaszalał :D
@  morawcik : (09 październik 2018 - 11:47 ) :facepalm:
@  Szkeleton : (09 październik 2018 - 11:29 ) dyb
@  Szkeleton : (09 październik 2018 - 11:29 ) byd
@  Szkeleton : (09 październik 2018 - 11:29 ) yrb
@  Szkeleton : (09 październik 2018 - 11:29 ) bry
@  Szkeleton : (09 październik 2018 - 11:29 ) ok
@  morawcik : (09 październik 2018 - 07:03 ) cóż można na to poradzić? wolałbyś, żeby było pusto? tak przynajmniej ktoś odpisuje potem (czymś "rozbudowanym") ;)
@  abi : (08 październik 2018 - 23:11 ) nooo moze i tak, no ale zupełnie pusty wygląda jeszcze straszniej ;p. btw pierwsza :P
@  Szkeleton : (08 październik 2018 - 20:55 ) Ten chat wyglada strasznie kiedy piszecie tylko "bry""branoc"
@  abi : (08 październik 2018 - 19:17 ) bry
@  morawcik : (08 październik 2018 - 07:18 ) bry
@  abi : (07 październik 2018 - 23:02 ) pierwsza ;p
@  abi : (07 październik 2018 - 22:59 ) ni mam
@  Szkeleton : (07 październik 2018 - 20:14 ) Nie będziesz pobierał żadnych nude modów  :trollface:
@  Dark Fenix : (06 październik 2018 - 19:44 ) Ma ktoś konto na nexusmod? Bo chcę pobrać jeden plik a konta nie mam :(
@  Dark Fenix : (05 październik 2018 - 20:28 ) to dobrze
@  abi : (05 październik 2018 - 19:45 ) jakby kto pytał, serwer opłacony z tego co nam zostało z wiosennej zbiórki, zostało nam ok 66zł jeszcze :D
@  abi : (05 październik 2018 - 19:43 ) bry, no pewnie że pamiętam Dadexa ^^
@  Szkeleton : (05 październik 2018 - 19:03 ) Saturn, pełna kolekcja za 2 dyszki (lub dyszka w promocji) na płycie
@  Dark Fenix : (05 październik 2018 - 14:52 ) @Mystering na gog.com albo steam ;)
@  morawcik : (05 październik 2018 - 12:53 ) cdp.pl *
@  morawcik : (05 październik 2018 - 12:53 ) GOG lub cpd.pl
@  Mystering : (05 październik 2018 - 12:35 ) siemka, wiecie może skąd ogarnąć Gothica? (Pierwszą część, po polsku)
@  morawcik : (05 październik 2018 - 09:55 ) xD
@  Szkeleton : (05 październik 2018 - 09:43 ) Reszta zdezerterowała
@  Szkeleton : (05 październik 2018 - 09:42 ) Chyba tylko abi, kóra przesiaduje do 1-2 rana
@  morawcik : (05 październik 2018 - 08:56 ) Doberek :)
@  Dadex : (05 październik 2018 - 00:42 ) Bezsenna noc. Trafiłem tu zupełnie przypadkiem po latach. Jest tu kto kogo znam?
@  abi : (03 październik 2018 - 23:55 ) branoc
@  abi : (03 październik 2018 - 21:39 ) o żesz :D
@  Szkeleton : (03 październik 2018 - 21:29 ) Wyłączyłem specjalnie adblocka dla tych reklam
@  Szkeleton : (03 październik 2018 - 21:27 ) http://www.pown.it/2899
@  abi : (02 październik 2018 - 23:16 ) https://www.youtube....h?v=-PgTjhx1VLw branoc
@  abi : (02 październik 2018 - 23:13 ) kostek :lol:
@  abi : (02 październik 2018 - 23:11 ) pierwsza
@  Szkeleton : (02 październik 2018 - 10:15 ) https://www.youtube....h?v=JHb5W6gH-40
@  abi : (01 październik 2018 - 23:03 ) ja ^_^
@  Szkeleton : (01 październik 2018 - 22:17 ) co to a awansy bez mojej zgody hmmmm??!?!
@  abi : (01 październik 2018 - 19:48 ) bry :D
@  morawcik : (01 październik 2018 - 07:35 ) bry
@  Bury_Zenek : (01 październik 2018 - 00:54 ) pierwszy
@  Dark Fenix : (30 wrzesień 2018 - 18:39 ) https://youtu.be/-EFYQ4ZN5Ss
@  Dark Fenix : (30 wrzesień 2018 - 18:38 ) dobry

Risen 2: Mroczne Wody


Subfora

Informacje

Wymiany uwag na temat drugiej części Risen.

  • 70 tematów
  • 500 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • Przez Szkeleton

O grze

Dyskusja na wszelkie tematy dotyczące Risen 2: Mroczne Wody.

  • 3 tematów
  • 30 odpowiedzi
Risen 2 Naszymi Oczami - ostatni post przez RobsonAjax

Problemy

Masz jakieś problemy z grą? Tutaj znajdziesz odpowiedzi.

  • 13 tematów
  • 72 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • Przez Barneyek